[ER2004] Expeditie Robinson 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 24 aug 2004.

1. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Donderdag 26 augustus is er een sneak preview om 21:45 op NET5.
    Ik had gehoord dat het dit jaar Nederland vs. België is.
    Zondag 5 september is de eerste aflevering.

Kijken dus...

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jep was altijd wel lachen. Is dat peking expres nu ook afgelopen? Wat heb ik me trouwens geergert aan die vetklep in dat pekingexpres :mad:

3. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Reinier??? Ja dat was wel een mafkees. Had op school niet veel vrienden gok ik. Elias 4 Ever

4. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ja...die dikke was echt enorm achterbaks, maar een nieuwe serie expeditie Robinson is wel gaaf

5. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Je zou zeggen dat er niet veel meer aan is na al die jaren. Maar het blijft leuk. Ze verzinnen elke keer weer iets nieuws.
    Dat kan je nou niet zeggen van Idols, Big Brother enz.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jah dat is echt zo'n stakker die gast. Maar het altijd wel erg leuk jah dat pekingexpres en dat ER. 8)

7. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Ik las laatst in de telegraaf dat een KLM Piloot was ontslagen omdat hij mee had gedaan aan expeditie robinson en geen verlof had gevraagd.

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, kan niet wachten tot Expeditie Robinson begint, heb alle series tot nu toe ervan gezien.
    Peking Express was ook wel leuk, maar wat hebben jullie nou weer etgen Reinier, Elias was echt zo'n aso. Dik Hans en Rani uitschelden, steeds maar moeilijk doen)

9. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    In het begin vond ik Reinier wel grappig, maar ik kan me best begrijpen dat ze hem allemaal weg wilden. Kijk dat hij wil winnen is oké maar op zo'n manier nee...

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik vond hem ook wel grappig. Ik lachte hem altijd uit als hij met zn dikke bierpens achter een geschrokken auto bestuurder zn auto aan ging rennen :eek:

11. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Het voorlopige uitzendschema tot 13 september:

Donderdag 26 augustus NET5:
    De film Cast Away zal om 21.05 uur, 21.45 uur en om 22.25 uur worden onderbroken door Expeditie Robinson 2004: Sneak Preview.

Zondag 5 september NET5:
    20.00 - 21.20: Aflevering 1

Maandag 6 september NET5:
    20:30 - 21:00: De kandidaten

Vrijdag 10 september NET5:
    23:10 - 23:40: De kandidaten (hh)

Zondag 12 september NET5:
    20.30 - 21.30: Aflevering 2

Maandag 13 september NET5:
    20:30 - 21:00: The Day After

Laatst bewerkt: 24 aug 2004
  12. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Die dikke was juist de zaligste die er rond liep :D

Ik kijk al uit naar expeditie robinson! Het wordt weer zoals altijd spannend :)

13. DuckyWarrior NL

DuckyWarrior NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja is inderdaad gebeurd (mijn pa en ma werke ook bij KLM en waren collega's van hem)

14. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Vanaaf begint het weer 8)

Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  15. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    De kandidaten van Expeditie Robinson 2004

De Nederlanders:
    Henk [60], ex-directeur reclamebureau, uitgeverij en fotostudio. 'Mijn vrienden, partner en dochter vonden me uitzonderlijk geschikt om mee te doen aan ER. Ikzelf ook. Zo'n twintig jaar geleden coordineerde ik zelf een expeditie, naar Zuid-Amerika.

Ernestine [43], assistent-purser.
    'Ik ben altijd luxe gewend geweest, heb nooit echt tot het uiterste hoeven gaan in m'n leven. Nu wilde ik het gevecht met de natuur wel eens aangaan'

Shandinella [26], verpleegkundige.
    'Vooraf had ik me niet gerealiseerd welke functie de camera in het spel zou hebben. Ik ben bang dat ik meer als karakter neergezet zal worden dan als persoon'.

Ronald [43], piloot.
    'Wat ik erg heb onderschat is de verveling. Je moet steeds afwegen hoeveel energie iets kost en wat het oplevert. Er zijn dagen die je moet uitzitten met wachten in de schaduw. Dan gaat de tijd heel langzaam'.

Patrick [35], eigenaar van een sport- en wellnesscentrum.
    'Er gebeurd iets met je als je daar zit. Ikzelf ben nogal afstandelijk, maar op het eiland heb ik ineens met anderen geknuffeld. Als ik iemand met een foto van thuis zag , kreeg ik tranen in mijn ogen'.

Marjolijn [27], verkoopster in een kledingzaak en filmmaker.
    'Ik ben geen geboren leider, maar ik geef het wel duidelijk aan als ik een leider niet meer wil. Op de achtergrond was ik dus vaak duidelijk aanwezig'.

Klaar [42], kunstenares.
    'Je stapt in een scenario dat anderen hebben geschreven. Voor het eerst heeft je leven een perfecte samenhang: alles klopt, want het is zo bedacht. Daardoor krijg je een blijheid en een openheid die verslavend zijn'.

Frouke [22], student commerciele economie.
    'Ik was altijd heel goed van vertrouwen, maar ik heb gezien dat niet iedereen te vertrouwen is. Ik zal er eerder wat van zeggen als iets me niet zint. En meer genieten'.

Jeroen [26], ex-profvoetballer, student aan de kunstacademie en gehandicaptenbegeleider.
    'Ik wilde heel graag bij de groep horen - als DAT niet lukt, win je sowieso niet. In het begin heb ik daar te veel energie in gestoken. Dat brak me op den duur op'.

De Belgen:
    Peter [34], chocolatier.
    'Ik ben gewend om te commanderen en dacht niet dat ik ertegen zou kunnen om gecommandeerd te worden. Thuis gaven ze me maximaal veertien dagen'.

Matthias [23], leraar in het middelbaar onderwijs.
    'Je weet dat de programmamakers bepaalde types bij elkaar zetten. Gelukkig ben ik iemand die zich snel kan aanpassen, dat was een voordeel in de groep. Aanvaringen had ik van tevoren niet verwacht'.

Frank [37], dakdekker.
    'Ik dacht dat ik wel wist wie ik was, maar door de honger en alle emoties kwam ik ineens een hele andere Frank tegen. Behulpzamer, emotioneler. En ik had mezelf vooral minder onder controle dan thuis'.

Sara [23], afgestudeerd in de handelswetenschappen.
    'Normaal gesproken ben ik perfectionistisch en koppig, maar dat is er bij ER totaal niet uitgekomen. Ik had door de honger eenvoudigweg de fut niet ergens tegenin te gaan'.

Mohamed [29], metselaar.
    'Als je te eerlijk bent of niet per se wilt winnen, win je ook niet. Je moet het spel hard spelen'.

Darline [41], bankdirectrice.
    'Ik heb veel bereikt en ben vrij optimistisch van aard. Ik wilde zien of ik dat onder extreme omstandigheden ook vol kon houden'.

Kelly [22], bestuursassistente.
    'Het leek me wel leuk, zo'n tropisch eiland, en mooi. Toch ziet het er op tv allemaal veel mooier uit dan het in werkelijkheid is. Je ziet de mooie dingen ook al gauw niet meer'.

Mitchel [33], marketing- en operationsmanager.
    'Ik heb vooral geestelijk honger geleden. Het was zo oppervlakkig allemaal. Niet ECHT kunnen praten dat vond ik zwaarder dan niet eten'.

Mick [39], eigenaar erotisch restaurant.
    'ER heeft mij geleerd dat mijn vrouw het allerbelangrijkste is in mijn leven. Zij wil al vijf jaar een kindje, terwijl ik dat altijd afhield. Dat kind gaat er nu zeker komen!'.

16. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    joepie, weer een leuke groep bij elkaar gezet....dat gaat weer flink botsen...ik verheug me er nu al op
    * wrijf gniffelend in mijn handen

17. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Nou die preview stelde veel voor zeg :'-( :mad:

18. OsIrIS

OsIrIS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen al een beetje jammer dat we al weten wie er gewonnen heeft want anders was het een stuk spannender.. Maar ga evengoed toch wel kijken:)

19. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Mensen hebben Net 5 om een reactie gevraagd maar er kwam alleen deze brief uit. ZONDER EXCUUS :mad:
    Geen excuus

Naar aanleiding van het onaangekondigd vervallen van de ER-preview liet Net5 in antwoord op een boze mail van één van onze forumleden het volgende weten: "Helaas heeft er een wijziging plaatsgevonden in de programmering waardoor de preview van Expeditie Robinson inderdaad niet is uitgezonden. Dit gaat ook niet meer gebeuren, we gaan gewoon op 5 september met het programma van start. Op 6 september is vervolgens een introductie over de kandidaten te zien en daarna is elke maandag een Expeditie Robinson Update te zien. We vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben." Zelfs een excuusje kon er dus niet af.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja wel vaag. Toen die film maar gewoon afgekeken. Was best komisch dat die gast tegen een bal met zn bloed erop zat te lullen :D

Deel Deze Pagina