Alle ports zijn geforward, bedankt anyway. Dat van NAT zal ik ff bekijken, volgens mij stond die op open...
ik speelde juist tegen sparta en stond 1-0 achter en het waren nog 20 minuten en mijn verbinding ging weg.En ik stuur berichten naar chestikaboo maar die antwoord niet.Die wedstrijd moet toch opnieuw gedaan worden of wa ? het waren nog dikke 20 minuten
Wedstrijd is opnieuw gespeeld, en heb alsnog met 1-0 gewonnen. Sparta - Feyenoord 1-0 (doelpunt: Oost, dacht ik tenminste) Eerste wedstrijd stond ik ook 1-0 voor, en had hij al rode kaart, zaten we in 70ste minuut, viel hij weg. We hebben de wedstrijd dus opnieuw gespeeld. En ik ben toch wel de terechte winnaar lijkt me zo. 2de wedstrijd waren de grootste kansen ook voor mij..
Volgens mij hadden jullie ook de laatste 20 minuten kunnen spelen...scheelt weer discussies. Nu dan niet maar wel als feyenoord gescoord had in bv de 10e minuut.
het waren 2 stomme wedstrijden.Zoveel lag nog nooit meegemaakt.En dat ging zo stroef als iets.Ik was precies stomme fifa aan het spelen
probleem was alleen, dat hij een rode kaart had, en hoe wil je dat dan ook oplossen? maargoed, de punten zijn uiteindelijk naar mij, en pro evo moet niet zeuren, zijn speler is nu niet geschorst voor de volgende wedstrijden...
Ik vind het allemaal maar klote zo, heb het druk en vind de hele opzet niet zo super. Dus iemand die ADO wil kan hem zo overnemen!
NAC Breda´s manager lol112 has quitted. NAC Breda is available at the moment. The first one willing to play with NAC will get it. NAC Breda is in good position with two wins in just two games. BYe!
what .je leven hangt precies van die punten af.trouwens het had 5-0 voor mij moeten zijn toen jij wegviel ben je gewoon weggegaan terwijl ik berichten stuurde.
hij heeft gelijk als het zo verder gaat doe ik hetzelfde. die chestikaboo heeft een slechte internet verbinding .Nog nooit meegemaakt zoveel lag in die 2 wedstrijden
gisteren gespeeld tegen fc twente kon de uitslag niet eerder mail want had geen internet verbinding de uitslag was fc twente - fc utrecht 1 - 1 doelpunten nelisse voor fc utrecht en afonso voor twente
Wat gelijk? Wat opzet? Hoe wil je het dan doen? Gewoon bullshit... Ik vind het maar stom dat je zo quit. Ik moet nog tegen Chestikaboo spelen binnekort btw. Sorry man, had het even druk de laatste tijd.
je moest dat is zien hoe stroef man.is het dan nog leuk ????? ik heb nie gezegd dat ik stop he.Maar als je speelt tegen zo veel lag is het niet leuk.En zeker als ik daar anders nooit last van heb
ja dat klopt.Ik kan vandaag om 19u15 wel spelen.Want de rest van de avond speel ik gears of war.Want ik moet die achievements hebben.Als het gaat laat maar een bericht achter op xbox live ik ga toch door .dus morgen om 15u wat denk je ?
New manager for NAC Breda Joelines is the new manager of NAC. Add him. He will be playing from this afternoon.