1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eredivisie PES6 (Nederlands)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BrunoSC, 2 feb 2007.

  1. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat zit je nou te zeuren, in de eerste wedstrijd heb je niks gezegd over lag enz. Had je natuurlijk toen ook kunnen zeggen...:emo:
    Bovendien was jij degene die weg viel (ik dacht dat je weg ging!) En ik moest nog eten, dus ging eten, na 't eten kwam ik gewoon weer terug...:x
    Maar nogmaals, als je zoveel problemen had met de verbinding, had dat dan na JOU wegvallen gezegd, dan had jij de 2de match kunnen hosten...
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja haha.Je hebt gewonnen en dat telt voor u




    ik heb per ongelijk enkele van dit tornooi hun naam gewist in de friendlist.Stuur maar een nieuwe als je tegen mij moet
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen om 15u ? ik ga toch nog verder doen.Maar stuur nieuwe friend dinges ik heb per ongelijk gewist
     
  4. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de opzet juist heel goed van deze competitie, het is duidelijk en je weet waar je aan toe bent.

    Bruno heeft het heel strak opgezet, dat mag ook wel eens gezegd worden.

    Maar ja, het soepel laten verlopen van het programma staat of valt met de mensen die wel of niet hun wedstrijden spelen.

    Persoonlijk heb ik er echt niks op tegen, ik kan wel 2 keer 10 minuten inplannen in een week en ik heb het met 2 koters en een drukke baan ook vreselijk druk.
     
  5. sjonniekoot

    sjonniekoot Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi allemaal

    ik ben het heel erg met ThomasR eens ik vind de opzet van de competitie erg goed .
    en de tijd die je vrij moet maken wist je ook van vooraf toen je je zelf op gaf.
    en dat we daar over gaan zeuren vindt ik dus niet fair
    sorry voor de mensen die zich aan gesproken voelen maar we zijn toch gewoon mensen die gewoon een beetje voetbal of een toernooitje willen spelen.
    laten we gewoon voetballen en het nog een beetje gezellig houden dan is het veel leuker

    gr sjonnie k
     
  6. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Yep Sjonnie...de "oudjes" weten hoe het werkt. :)
     
  7. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Bruno, you only have to change the managers name on the blog.

    As I understood well FCDANNY (Ado Den Haag) quitted as well.

    Maybe I know somebody who will take his place, I'll let you know today.
     
  8. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is een lijst met reserves handig. En dan vooral spelers waarvan je weet dat ze niet snel zullen stoppen...
     
  9. BrunoSC

    BrunoSC Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    I know a reserves list would be great, however at this point when a manager quits we have to look for a new one. I´d love to have 10 managers in reserve,. this would make this league more demanding...


    I´m changing the list on the blog now.
     
  10. Rushmen

    Rushmen Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben druk bezig met me poorten alleen port trigger lukt niet echt kan iemand me helpen?
     
  11. BrunoSC

    BrunoSC Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0

    You should call your internet provder and they gota help to open your ports to play with your xbox360.

    You need to know your router´s IP and once there if your router is encripted you will an user id and password. Once you Internet provider faciliates you this data, you will acceed to a the router´s nat through your browser. Once there tu just open the ports. Anyway, ýour provider will help u mucho more than me...
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Kheb helaas slecht nieuws,,, ik wou gisteravond tegen PRO EVO GAMER 6 spelen, maar hij wou niet meer :mad: Ik mocht met 5-0 winnen maar hij vondt het toernooi niet leuk, of niet goed, of iets in die richting.,..

    Der gaan der steeds meer weg:confused::mad:
     
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Misschien een frisse nieuwe competitie beginnen, zodat het weer lekker georganiseerd is.
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect, dit is gewoon regelrechte stront wat je hier lult.
    Je kunt het niet veel anders doen dan dat mijn beste, op andere wijze gaat het niet echt hoor.
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga wel door.Voeg ge me maar toe op xbox live
     
  16. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet jullie zeggen dat ik me echt verbaas over de instelling van sommige.

    Ik zie alleen maar mensen die met mekaar zitten te ruzien over allerlei onzin dingen...het is maar een spelletje en je kunt er geen prijzen mee winnen...gewoon een potje ballen voor de lol.

    Als je de intentie hebt om te stoppen moet je dat vooral doen en wel NU!

    Of je speelt gewoon door tot het einde van het seizoen en dan niet lopen zeuren dat de opzet niet goed is....hoe wil je 'm beter dan!?
     
  17. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Een aquafreshcompetitie misschien?? Die is ook lekker fris *)

    Ado Den Haag is nog vrij...die zou je kunnen nemen.
     
  18. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Net met 2-4 op mijn donder gehad van rushmen.

    Kwam met 0-2 achter en kwam nog tot 2-2 terug maar hij was net ff beter.

    Dus Heerenveen-Heracles 2-4 (Nilsson 2, Everton, Biseswar, Tanghe, Hocher).

    Geen rode kaarten...maar wel een kater *)
     
  19. Rushmen

    Rushmen Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Was een mooie wedstrijd ja waar allang naar werd uitgekeken:D Weinig eraan toetevoegen heb zin in de volgende confrontatie:cool:

    Me router is nu goed dus ik kan tegen iedereen spelen !!
     
  20. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja misschien een tip voor mensen waarvan de NAT nog op moderate of strict staat.

    Je hebt op de router een optie "UPnP" plug and play.....die moet je aanvinken.

    Was zowel voor mij als Rushmen de oplossing...hebben 'm nu beide op OPEN staan.
     

Deel Deze Pagina