NEC Nijmegen´s manager Timmehnl will be substituted tonite if he doesn´t play at least 2 games of his 4 pending games. 17 people are not gonna be still just for one.
lol Tayfun, Ado is wel beter dan Willem II ik heb wel de underdog-positie maja ik zou wel NEC over willen nemen maarja da's wel triest. WILLEMII gaat gewoon play-offs halen.
Ik moet ook nog 3 wedstrijden..Komt dit weekend, moet eerst naar de stad 3maanden live halen, me abo was afgelopen...
Oke, wat mij betreft kunnen we vrijdag- of zaterdagavond Heerenveen-Sparta spelen. Stuur me maar een bericht op Live.
New manager for NEC Nijmegen. Ryver26 He will play his 4 pending games in before Monday. He´s quite a good player and commited. Good luck
@Bruno: I've somebody who's eager to play..so if there is some space after the 11th of march we've got somebody to join us. *)
`huppa aardig potje tosow! alleen wel 2-1 gewonnen gehgeh junker en lazovic voor vites en marten voor az!
Ja ik had in deze wedstrijd wel een punt mogen pakken maar het was leuke wedstrijd surfdude Vitesse 2-1 AZ Junker,Lazovic-Martens overigens was die kopbal van martens prachtig
ja, zo heb ik er weinig gezien! hahaha\o/ ach ja, de 3 punten tellen ps; ik ben volgende week op kamp, dus ik weet niet wie mijn tegenstanders zijn maar ik kan op zijn vroegst op vrijdag spelen
Nee gaat niet lukken, me abo is afgelopen, en kon dit weekend geen nieuwe halen in de stad...Ben nogal druk op dit moment... Mocht er iemand zijn die Sparta wilt overnemen, laat t dan weten...Ik houd t hier wel in de gaten. Mocht er niemand komen, ga ik nieuw live halen deze week als ik tijd heb..
Jan, ik heb nog wel een 48 uurs trial code liggen...interesse? Kun je in ieder geval je wedstrijden spelen.
gast, die stand klopt niet man.. ik sta nog steeds in degradatiegevaar, maar dat is niet meer het geval
Bruno, will there be a new program for this week or are we waiting for a sub for Sparta so everyone can finish their games?
Ik zit eraan te denken om gewoon weer ff nieuwe account aan te maken...Heb ik weer een maand. Maar dan heb ik dus ook weer andere gamertag, weet niet of mensen hier, daar problemen mee hebben...