A new week consisting of 1 single day will be posted tonite. With this, we will try to give, again, everybody enough time to update games. To be honest I don't understand how it can be that difficult to play a couple of games a week, Goodness Gracious... With regard to Sparta´s manager, I don´t know very well what the situation is at this point. My deadline to him is Thursday. If he doesn´t play two games by Wednesday at 23.59 he will be out, careless to what is this due to... We will find a sub for him if we need so.
Okee, ben wel druk aankomende tijd, maar zal deze week zorgen voor nieuwe gamertag + het inhalen van de gemiste wedstrijden!
de wedstrijd ado den-haag - fc utrecht 2 - 2 doelpunten makers ado hakkanson en kolk doelpunten makers utrecht douglass en nellisse was een leuk wedstrijd om te spelen
Misschien is het handig om alvast je gamertag hier te posten zodat we je kunnen toevoegen. Ik heb nou wel zin om ff Heerenveen-Sparta te spelen
Wilde net m'n wedstrijd tegen feyenoord spelen maar kreeg een bericht dat ie er mee stopt (pro evo gamer 6). Zijn er nog mensen die iemand kennen die wel de "druk" aankan en niet na een paar verloren wedstrijden de pijp aan Maarten geeft? Als iedereen stopt als ze een paar keer verliezen dan kunnen we net zo goed kappen en een nieuwe competitie opzetten met gamers die wel tegen een tikkie kunnen.
Waardeloos gewoon. En zonde aangezien het toernooi gewoon goed en duidelijk was opgezet. Op deze manier gaat de lol er wel een beetje af. Maar ik zal in ieder geval blijven spelen... Edit: ik weet misschien nog wel iemand. Hij heeft het wel druk maar zal hem eens een bericht sturen.
Goed plan Djurovski. Kijk ik heb het ook druk, drukke baan, 2 kids maar 2 keer 10 minuten per week moet toch kunnen...kwestie van indelen.
Dat is het mooie van dit toernooi. Het is duidelijk wat er verwacht wordt. Maar mocht je in tussentijd een ander voor Feyenoord vinden mag die het wat mij betreft het worden. Maar bericht is verzonden...
ik wil feyenoord wel zijn, als die echt vrij is, en ik zou niet stoppen! Zet me anders maar op de reservelijst. Gamertag = robbin92