Heracles 0-1 RKC Waalwijk (Vicelich) Helaas, alweer een nederlaag. Ondanks dat ik een paar keer alleen voor de keeper stond en een bal op de paal wilde hij er maar niet in. goedgespeeld rkcfan
Hi just want to communicate that Joelines (NAC) has been experiencing problems with his internet provider and has been traying to solve them. He has made me known that he was gonna play Heerenveen Thursday but due to these problems he wasn´t able to connect. I will be benevolent with him if he has more than one pending games but not with Vitesse's manager.
ik heb momenteel even geen xboxlive, heb het uiterlijk vrijdag, is het goed als ik dan dit weekend al die wedstrijden inhaal, mits tegenstanders kunnen.?
net de wedstrijd AZ Alkmaar - FC Utrecht gespeeld uitslag 0 - 4 doelpunten makers 2 x douglas 1 x nelisse 1 x de jong was een leuke wedstrijd eindelijk weer eens gewonnen \o/
Die zullen vandaag geplaatst worden als ik het goed begrepen heb. Bruno zal sowieso moeten kijken wie te veel uitstaande wedstrijden heeft, die zal dan vervangen moeten worden. Dus als er iemand klaar staat om weer eens een manager te vervangen dan kan ie zich hier aanmelden.
ik heb er 2 openstaan, maar dat is dus omdat ik geen xboxlive had (nu weer wel, heb al mailtjes gestuurd:d), probeer ze zo snel mogelijk te spelen
Vanavond wordt het nieuwe programma en die nieuwe stand op de blog geplaatst. Het zal weer 1 wedstrijd worden die voor as zondag gespeeld mag (lees moet) worden. Aangezien Robbin92 en psvmaster aangegeven hebben dat ze vertraagd waren kunnen zij hun wedstrijden later inhalen. Vitesse's manager surfdude nl daarentegen zal helaas vervangen worden. Wie wil de nieuwe manager van Vitesse worden ?
Ik wil wel ik heb PES6 gekocht dus ik kan eindelijk meedoen maar me verbingen sucks wel dus als de wedstrijd haakt op 37 mins dan starten we gewoon weer bij 37 mins. Ok dan ben ik Vitesse
Wat is je gamertag ? Dan voeg ik je toe en testen we even jouw verbinding, aangezien ik ook nog tegen Vitesse moet komt dat wel goed uit.
Bruno zou het gisteravond geplaatst moeten hebben Ik heb zelf ook het hele programma op m'n pc staan, zal eens overleggen of het handig is om dat ook hier te plaatsen.