Maar wanneer kan ik me inhaal wedstrijden inhalen want die gasten waar ik tegen moet zijn niet online
Je kunt ze gewoon een bericht sturen om een bepaalde dag en tijd af te spreken. Degene die met NEC en NAC spelen zijn spanjaarden dus zul je een engels bericht moeten sturen. Robbin92 (feyenoord) is een NL'er.
Vitesse 1-4 feyenoord Lazovic Van Hooijdonk Van Hooijdonk Van Hooijdonk Van Hooijdonk (schitterende vrije trap)
4-1 vermoord En het was Lazovic die scoorde Na de 1-0 voorsprong kregen we internet breek in de voordel van robbin Vitesse 1-4 Feyenoord (1-0) Lazovic 4x Van Hooijdonk
Dan kan ik mss meteen beginnen met weer een potje voetbal als ik tegen iemand die online is en dan krijg ik weer een hoop Internet Breek
Willem II - AZ Alkmaar 3-1 met beetje geluk kwam az voor maar de blijvende de druk van Willem II (16 schoten waarvan 11 'on target') werd AZ(6 schoten 4 'on target') fataal. na de gelijkmaker ging alles in een versnelling en werd het 3-1 maar het had ook zo 5-1 kunnen worden ik speelde overigens met 2 blauwe spitsen doelpuntenmakers : Bobson 3x ; Koevermans
Heracles 0-1 Groningen (Lovre) redelijk evenwichtige wedstrijd, na de rust begon groningen beter te spelen en maakte ze een doelpuntje, waarna heracles steeds slechter ging spelen (en veel gele kaarten) en zelfs een penalty tegen kreeg, die gestopt werd door de keeper.
NEC 2-0 Vitesse Denneboom Niedzielan Maar in de 2e helft ging hij weg (45:00) En daarna ging hij ff leuk NBA 2K7 spelen Dus wie wint de wedstrijd ? Ik met 2-0?