Hier baal ik dus echt van :< , Kwas laast een wedstrijd gaan spelen tegen joelines en verloren met 2-1 maar mijn neef was er ook dus ik ff naar boven om drinken te halen heeft hij gepost van 2-1 voor spanje en d8 grappig te zijn maar ik kwam er pas gister ofzo eergister achter en ik wou ook niet als een cheater overkomen dus wou ik geen post schrijven van ja k heb het verkeerd getypt ofzo dus ik vroeg of ik van joelines kon winnen met 2-1 zodat ik dus niet slecht overkwam op de forum maarjah ik hoop dat bruno en al die andere me kunnen begrijpen
roda jc-vitesse 3-1 goals van roda: 2x christiano en 1x own goal knol goals vitesse: lazovic ik was de minute kwijt waarin ze scoorden omdat de verbinding een x verbrak
Die eigen goal die was best wel mooi of die vrije trap bal met die pufbal waarmee je me shokte Vitesse 1-0 Ajax Janssen stond er nog niet op de blog
hallo allemaal ik kan de wedstijden gewoon spelen omdat ik de x-box van mijn zoontje kan lenen en dus gewoon kan spelen ik wilde nog wel effe bruno's zwager en bruno bedanken dat ze fc utrecht wilden overnemen totdat ik mijn x-box terug had maar dat hoefd gelukkig niet meer gr sjonnie k
Pending games: Day 11 Vitesse 0-0 NAC * Min 30 Day 12 Excelsior - Roda JC Day 14 Heracles - Excelsior NEC - RKC Day 15 Roda JC - Ajax RKC - NAC PSV - NEC Groningen - Feyenoord 1) All games to be played by ADO in the first leg have been assigned a 0-3 defeeat for the yellow-green team. A decission of what to do with the team will be taken after the 1st round is completed. 2) I want all these games played by tomorrow (Wednesday 11.59 pm) especially those from days 11,12 and 13. New schedule will be posted Thursday at 12.00 am. PS: Excelsior's manager will be at my place all this afternoon and evening and will be able to play Roda, Heracles and AZ (probably from my gt if you don´t mind).
zielig gast als je hier gewoon je verhaal had verteld voordat je (hoe diep kan je zinken om dit te doen) joelines ging vragen of hij de wedstrijd aan jou wou geven was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest. trouwens ik vind niet dat iedereen 3-punten ofzo moet krijgen. het lijkt me handiger als we ado niet meer meetellen in de competitie.
Ik speelde net tegen Excelsior's manager en ik word als ik richting het doel sprint neergehaald en ik ben het nu zat ik speelde gister tegen Bruno en toen werd ik ook de hele tijd als ik een kans kreeg neergehaald.(Eerder had ik hier ook al last van tegen ene Joelines)maar goed ik haal dus niet niemand neer want ik speel sportief(Toen kwam er bij mij ook een beetje frustratie op).In de 56 ste minuut verbreekt hij ff de verbinding en vraagt vervolgens me doelpuntenmaker(het was 1-4 voor Excelsior trouwens).Dus hij dacht waarschijnlijk dat hij wel even kon stoppen om dat het al gespeeld was aparte manier van handelen zal wel iets spaans zijn.Maar goed toen zei ik dus dat er nog 34 minuten te spelen waren en hij zei toen er geen probleem mee te hebben om de wedstrijd uit te spelen maar toen zei ik dus dat het van mij niet meer hoefde omdat het bij Bruno en zijn vrienden alles behalve fair play gaat toen kreeg ik nog een message terug:It`s part of the game... Dus nu weet ik dat het alles behalve sportief spelen is in deze competitie.
Ik had het pas een paar dagen later opgemerkt en als k het dan zou zeggen dan zou ik als een cheater overkomen vind ik maarjah jammer kan het niet ee terug draaien iedereen nog veel plezier
Tja, het lijkt me wel de bedoeling dat er fair gespeeld wordt. Player Matches zijn toch voor fun! Maar goed, ik kreeg tegen Bruno ook een beetje het idee dat ie aan het tijdrekken was door voortdurend rond te spelen. Dat mag wat mij betreft, maar leuk is anders. Mijn stijl is het niet. Die gast die met PSV speelt is wat mij betreft het toppunt. Twee keer een 'cut-back goal' maken en vervolgens beweren dat ik mijn 2-2 een gelukje is. Verder maar niet op in gegaan. Het gaat mij om de leuke wedstrijden en daarna pas om het winnen. Tegen Sparta (ook een Spanjaard) had ik bijvoorbeeld wél een heel leuke wedstrijd. Dat ik zo'n potdan verlies, soit.
ik ga vanaf zaterdag op vakantie dus ik vraag of het oke is als ik de wedstrijden tegen twente en excelsior later inhaal, is dit oke? i go on holiday this saterday, so i ask of it is right if I play the matches against twente and excelsior play later, is this right? and can you update the stand (a)