Add me in your friends list as soon as u can. brunosc I post here the games that are supposed to be played this week : 1st DAY Willem II - FC Utrecht Ajax - RKC Waalwijk Vitesse - PSV Eindhoven SC Heerenveen - FC Groningen NAC Breda - Twente NEC Nijmegen - Excelsior Feyenoord - ADO den Haag Sparta - Heracles Roda JC - AZ Alkmaar 2nd DAY FC Utrecht - Roda JC RKC Waalwijk - Willem II PSV Eindhoven - Ajax FC Groningen - Vitesse Twente - SC Heerenveen Excelsior - NAC Breda ADO den Haag - NEC Nijmegen Heracles - Feyenoord AZ Alkmaar - Sparta 10 minutes x half Player status = random Home teams selects weather & pitch conditions Home team is the one to invite the away teams. Post the result and the scorers in the forum www.xboxworld.nl/forum or message them to me. Good luck all and have fun
Bruno put you'd better put the link from the blog in your sig, that would be easier for us. Ik ben de link dus kwijt van die site, overigens is de gamertag niet correct van mijn tegenstander> excelsior.
http://eredivisiepes6.blogspot.com/ Bruno moet dan maar ff de juiste gamertag op de blog zetten van Excelsior.
Fijn 2e wedstrijd met m'n sparta tegen AZ. En dat ook nog uit! Ik heb nog geen headset, maar die haal ik in de vakantie, maakt t het spelen onderling weer wat leuker
okee dan eerste match gewonnen van twente met 2-0 .MIjn nac owende gewoon .jammer voor jou brunsc dat je keeper rood kreeg
Zojuist Heerenveen-Groningen gespeeld...1-1....was een spannende pot. Voor Gr. scoorde Nevland en voor Heerenveen Alves. Heb alleen de wedstrijdduur op 10 minuten gezet...moest volgens mij 2x10 zijn toch?
I mean when u set time u set it ten minutes I ain´t know if it´s half or total. But there must be a 10 over there like people generally plays. I think 15 i´s too much. Only ten! GL all!!
Heracles - Feyenoord 0-0 Mooie wedstrijd waarbij ik een penaltie kreeg in de 45 ste minuut en hem mistte, en hij een penaltie kreeg in de 80 ste minuut en mistte haha dus vind het wel een terechte stand in een spannende werdstrijd
aapmike can replace me, i saw that he already tried to start a tournament and i think we would like more to play then me so.... Goodluck.
Sorry mensen, druk weekend gehad. En stage. Ik kan nu een potje spelen. Dus wie wil moet me maar ff toevoegen. Kan tot kwart voor 8 want dan ga ik darten. Vanaf donderdag heb ik meer tijd! Edit; Ga al eerder darten. Red het nu dus niet. Donderdag wil ik een aantal wedstrijden doen!