kan ik nog meedoen??ik heb eigenlijk nooit aan een toernooi meegedaan...ik wil heel graag meedoen als dat nog kan pm me maar als het kan ok??
Aangezien PES6 niet op de Xbox uitgekomen is gaat het om de 360. Ik denk alleen dat deze competitie niet meer voort gezet gaat worden. @Bruno: maybe you could close this thread cause the eredivisie will not continue. Or am I wrong ?
thx ik moet nog tot woensdag en zal in het weekend mischien wat "op papier" zetten. zoals ik al zei wil ik een toernooi doen voor een niet al te grote groep waarmee we nou wel eens een keer een toernooi mee af kunnen maken.
haha ja dat was een goed tournooi,,maja jij was 1 van de weinigen want bijna alle tournooien zijn niet eens afgemaakt,,maja als er nieuw tournooi is wil ik wel mejdoen als dat kan?
als jullie mij even een berichtje sturen dan vergeet ik het tenminste niet in deze drukke tijden. ben je tenminste ook zeker van een plaatsje. (btw deelnemers zullen zorgvuldig "gescreend" worden *ahum* om te kijken of zij bekend staan als "drop-outs" )
voor degene die nog wel actief pes spelen neem is een kijkje op www.pesonly.nl daar organiseren ze nog tournooien