Eredivisie PES6 (Nederlands)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BrunoSC, 2 feb 2007.

  1. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0

    GREAT IDEA!
     
  2. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    I like the idea Bruno
     
  3. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het ook een goed idee Bruno.

    @Djurovski, Sankoh 2 keer geel.... :)

    En goed zoals Timmeh het opgelost heeft. :thumbs:

    Met vastlopers moet dat denk ik ook maar de regel zijn, het lijkt me dat iedereen daar wel voor is.
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke prima. Dan heb ik helemaal niks gezegd. Geen rode kaart voor jou ook dan :).

    Degene die gescoord had van fey - ado: tininho, mols, daarna charisteas,delorge, den ouden en toen weer charisteas.

    ado - nec was volgens mij mols en denneboom.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een goed idee overigens van dat kaartensysteem,
    Denneboom scoorde weer voor nec iig ja.
     
  6. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    alright great idea because i coudent handel myself because i was a littel bit frustrated but alright .
     
  7. BrunoSC

    BrunoSC Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Red cards system

    OK. I like to see that the idea looks good for everybody. The system will apply from week 2.

    The system will work as it follows:

    You know that every week two days will be posted and played.
    Any player sent off will be punished for both games of the following week.

    Let´s see an example (all the cases are figurative and also the games):

    In week 2, Groningen is supposed to play two games. Let´s say Heracles - Groningen and Groningen - Sparta. As you know it doesn't matter which way you play the games so punishing a sent off player for the following game would unfair and nonsense.
    So let´s say that Brian Van der Loo (Groningen) is sent off against Sparta. The Sparta manager and the same Groningen coach honestly report the red card. Van der Loo will automatically be suspended for BOTH GAMES IN WEEK 3. A list of players under sanction will be shown with the games of the week every Monday.
    If B. van der Loo happens to play one game or both in week 3 Groningen will be punished with 3-0 and 3 points less per game played. I hope that managers that report any case of this will be honest and if they provide a picture of the screen it will be fairer. Final and non refutable decission will be taken by myself. Persistency in not following this rule will result in MANAGER EXPULSION FROM EREDIVISIE.

    Let´s say now that Van der Loo was sent off in both games of week 2. Van der Loo was sent off the first game of the week bt played also second game which was totally LEGAL. However, he was sent off too. In this case, Van der Loo will face a 2 weeks sanction (that is 4 games).

    I hope the rule is clear for everybody. It will also be posted in the blog.

    Good game all!
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  8. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    alright but should somebody bedoing the rankings like a real competion ?
     
  9. BrunoSC

    BrunoSC Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0

    Standings, cautioned players and scorers will be posted every week. At the end of the week, on Sunday evening/nite
     
  10. sjonniekoot

    sjonniekoot Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    net gespeeld fc utrecht tegen roda jc 0 - 1 voor roda jc de doelpunten maker is bodor van roda jc
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Was het bodor ja? Ik dacht Andreas Oper, het was in ieder geval een kopbal! Uitslag was inderdaad Roda JC 1-0 Fc Utrecht


    Verder leuke pot, met kansen voor beide doelen.

    Maar dus je meot rode kaarten ook melden? Het kan aan mij liggen, maar ik denk dat het dan een beetje te ingewikkeld wordt allemaal...

    Maar mijn wedstrijd van day 1, kan ik dus niet spelen ivm dat Towel NL geen PES6 heeft... hoe moet ik dat dan doen? Heb geen zin in als die wedstrijd als gelijkspel, of verlies partij wordt gegeven voor mij hehe
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  12. sjonniekoot

    sjonniekoot Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het was bodor want mijn zoontje had het op geschreven.
    de rode kaart moet ik dus ook melden als ik het goed begrijp die was van mijn speler keller van fc utrecht.
    het was inderdaad een leuke pot en er waren zeker kansen aan beide kanten maar helaas.
    moet nou alleen nog een wedstrijd tegen nick pring spellen maar geeft elke keer een connect fout ga het wel weer proberen om hem te spellen anders nodig ik hem wel uit kijken of het dan wel werkt
     
  13. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel krijgt maandag dacht ik PES6, ik moet ook nog deze week tegen hem, ik ga ervanuit dat hij me dan een berichtje stuurt...We zullen volgende week 3wedstrijden moeten spelen...(geen probleem voor mij, toch vakantie:D)
     
  14. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    @Bruno, I don't want to make it more complicated but does the "red card rule" also count if a player gets 2 times a yellow card ?

    Normaly when a player gets 2 times yellow he will be suspended for 1 match.
     
  15. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    De regel geldt pas vanaf week 2...
     
  16. BrunoSC

    BrunoSC Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    No yellow cards accumulation (that would make it more complicated), however two yellow cards in a game stand for a red, so the punishment will be exactly the same.

    What´s wrong with Willem II, AZ and PSV´s managers who have played no game for the moment?
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Eehm.. schiet niet echt op zo dan.
    Minpunten-systeem hier voor aanschaffen ofzo?
     
  18. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Nick Pring van willem II heeft geprobeerd onze wedstrijd te spelen maar kreeg failed to connect error bij mij, en ik geloof dat ie dat bij fc utrecht manager ook kreeg.
     
  19. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me goed plan.
    anders kunnen we nog lang wachten ben ik bang.
    en dan zijn gelijk ook mijn eerste 3 punten binnen\o/
     
  20. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk bij dat soort dingen is het een ander verhaal.
    Maar er zijn gewoon lui natuurlijk waarbij het lijkt alsof ze van de aarbodem zijn verdwenen.
     

Deel Deze Pagina