Fc Utrecht - Rkc 0-1 door vd Haar Was leuke wedstrijd met kansen aan beide kanten. geen rode kaarten gevallen.
hoi tjop21 het was inderdaad een leuke wedstrijd en kansen genoeg gehad maar helaas een wedstrijd gelukkig zonder kaarten sportief dus
PSV´s new manager Hi PSV´s got a new a manager. He´s an English guy, and he´s a nice guy who will be eager to play all his games. GT: Mr Gift Add him, he´ll play ya soon
Het lukte even niet om te connecten met AZ maar als het goed is gaat het nu wel, ga zometeen spelen als het kan. Maar ik wil eerst nog even hiermee pronken. click < vrijetrappen-video. Zit er 1 tussen van Barreto, so zorg er maar voor dat je me niet omlegt vlak bij de 16.
NEC-AZ 3-2 Denneboom, Barreto en Niedzielan voor NEC En Cziommer en Dembele geloof ik voor AZ. Het was een aardige wedstrijd met kansen over en weer.
so WillemII has no manager? im up for it. it will be tough but like the best coach ever said : " Gewoon voetballa" lol GT : Hanzo187
OK. Willem II is for u. You have 2 pending games from week 1 and two from week 2. Check the blog under my signature and add ur rivals. GG
Yes two yellow cards in a game or a red card equals a week suspension. This means that the player can play the other game of the week but none of the next week.
Jaa het was gister al een klote pes dag. Miste de hele tijd al veel kansen enzo. En sorry dat ik hem disconnecte op het laatst, maar had haast en verlening speelde we toch niet meer ergens voor! Suc6 verder
what i was trying to say that in 2 matches the player get 1 yellow card per match. BTW i've won Today from Sjonnie K (FC utrecht) with 3-0 WillemII 3 - 0 FC Utrecht Redan(2x) Bobson
Nee alleen als een speler 2 keer geel of meteen rood krijgt in 1 wedstrijd dan is ie de week daarop voor beide wedstrijden geschorst.