Op zaterdag heb ik eerst een rondje door de zaal gelopen, toen naar de Halo 2 stand. Na 5 minuten wachten werd ik uit het publiek gehaald door zo'n gozer terwijl er mensen al een uur aan het wachten waren btw ik was nummer 0009 . Zondag kwam ik eerst niet door de menigte om de Halo 2 stand heen, maar op een gegeven moment werd er gezegd dat ze pauze gingen houden... toen greep ik mijn kans! Ik ging tegen het hek aanstaan en wachte...en ja hoor na een halfuur kreeg ik mijn 2de badge in m'n handen gedrukt omdat ik volgens hun er al lang stond (er stonden mensen die al 2 uur aan het wachten waren )! Deze keer had ik #0665 _0/ . Ik heb het dus 2X 6 minuten( ) gespeeld en het was zooooo verslavend... en dat terwijl er nog een aantal dingen niet klopten(het was een vroege versie)! Het was gewoon heerlijk om iemand met de Ghost te scheppen tijdens het boosten en dat de ongelukkige dan 30 meter wegvloog en vervolgens tegen een gebouw aanklapte. Ook was het genieten toen ik een Spartan uit de lucht schoot(met de dubbele sub ) toen hij met de vlag van een balkon afsprong. Kortom: Oja als je naar beneden kijkt in het spel dan zie je je onderlijf
zo hoort het tenminste, irriteer ik me echt elke keer aan als ik een shooter speel, je lijkt dan wel te zweven man! maar ben blij dat dat erin zit dan! edit: de filmpjes werken niet die er gepost waren: Unfortunately, we are unable to process your request at this time. We apologize for the inconvenience. Please try again later. Return to Yahoo! hellaas....