1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ervaringen helpdesk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door christvs, 11 mrt 2005.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je Xbox buiten de garantie valt, moet je niet zeuren. :)

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik rol ze ook op, nergens last van, dus ik zeg het wel.

3. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    maar rol jij ze losjes op of een beetje strak? maar goed ik ga er echt voorzichtig mee om zeker nu ze de grote niet meer maken.

4. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we wijken kilometers af

5. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Oke jij doet daar lekker aan mee.Dan maar weer ontopic ik heb hele goede ervaringen met de helpdesk ze zijn duidelijk en hebben geduld en niet zo als de KPN waar je soms ongeveer als een hand behandeld word.

6. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OFFTOPIC (service Bart Smit Vs. FRS): ben ook een keer by bart smit geweest omdat de disc 2 van lotr niet goed was (4 dagen nadat ik m had gekogt.
    Zeggen ze: "hier had je eigenlyk de dag nadat je hem gekogt hebt mee moeten komen, maar k zal hem hier even testen"
    kwartier later: "nou hier doetiet gewoon maar je krijgt wel een andere mee"

Dr was ook een DVD die t ook nie helemaal goed deed die k bij de frs gekogt heb. Dus ik terug naar FRS, was alweer 2 maanden geleden dat ik hem gekogt. Daar zeggen ze gewoon: "dat kan gebeuren, ik geef u een andere mee" geen gezeik, kreeg k zo n andere die het wl gewoon doet.

Na dit lulverhaal weer wat meer ontopic:
    ik heb nog niet voor technische problemen naar de helpdesk moeten bellen maar om mn live account om te zeggen, ik wou een andere gebruikersnaam.
    Dus ik bel daar naar toe, krijg je een paar korte menutjes en na 5 seconden wachten kreeg ik iemand aan de lijn. Erg vriendelijk. Nadat hij vroeg wat de reden was dat ik live op ging zeggen, zei ik dat dat was omdat ik een andere gamertag wilde en dat ik op nieuwe cc zat te wachten.
    Toen kreeg ik een gamertag change (wat ze normaal nooit doen)
    Vond het een erg vriendelijk man

7. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou vandaag dan eindelijk mijn xbox opgehaald pff dat duurde ff 1e keer bellen was 2 weken of meer geleden toen zijden ze binnen 4 werkdagen (of 5) wordt hij opgehaald nou na die tijd nog een een keer gebeld bleek dat die oen het neit had doorgezt naar UPS die zei ik doe eht metene weer 5 dagen wachten en nog steeds niet, belt weer eens: Jah sorry we zijn vergeten door te zetten, en nu eindelijk na 2 en een hal;fe week stond UPS voor de deur nou klasse service MS! (niet dus) Maar vraagje:

Hoe lang duurt het voordat je je Xbox weer terughebt als je dvd problemen hebt?

8. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En al iemand antwoord op mijn vraag

9. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    ik wou me xbox live opzeggen op 24 maart, hij liep op 26e af... had de card van me moeder ja.... maar ze wouden met de card eiggenaar spreken anders kon ik hem niet opzeggen dus ik alles uitleggen... nee hoor mocht niet, nou ik ga die 60 euro echt niet betalen hoor ze kunnen me focking reed likken, ****** chappies

edit:/ sorry van dat ******

Laatst bewerkt: 27 mrt 2005
  10. mars15

mars15 Guest

normaal wel goed

maar beetje luisteren naar xbox live ban vraag homaar

11. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het telnr. van de helpdesk, want mijn controller doet raar :'-(

Laatst bewerkt: 31 mrt 2005
  12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
  13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb jij met je reet gekeken ofzo? Ik bedoel, kom op zeg...
    Hoe moeilijk is het om zelf te bedenken...

Goh, laat ik eens bij www.xbox.nl gaan kijken...
    Hey, daar staat een stukje Ondersteuning, misschien is dat wel wat.

Kijk nou, ik heb zomaar op eigen houtje het telefoon nummer gevonden!

:{

14. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken iemand [snike888] die een gratis controller heeft gehad. terwijl die niet verrot was. Ik ken er ook zo'n 2 die een verrotte Xbox hadden, werd netjes gerepareert. En binnen een weekje terug

15. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb mijn xbox nu al 2 keer opgestuurd omdat de dvd's en filmpjes van games blokkerig zijn. hij doet het nog steeds niet en willen hem niet een derde keer ophalen... da's balen!

16. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    oja, een vraagje, als ze dingen vervangen in je xbox, zijn deze dan nieuw of al gebruikt?

Deel Deze Pagina