5500D is echt een lekker setje, heb hem op de HCC gekocht voor €167. mijn broer had al een 5.1 5300 maar die kon je niet 5.1 aansluiten op je box, nu wel. mooi versterkertje (zoiets) erbij met duidelijke knoppen, goede ingangen voor xbox, top! ik zou hem zeker kopen, niet duur voor een 5.1 set met optische ingang en kwalitatief geluid.
Aan de linkerkant van de site heb je toch alle onderdelen staan die ze verkopen (begint met Notebooks, PC's, Mobiele telefoons, enz..) Helemaal onderaan staat dan toch Overigen? Of welke resolutie gebruik je om de site te bekijken?
vind het echt RELAXT dat je gewoon en Advanced scart Cable hoeft aan te schaffen en dan eigenlijk al gewoon klaar bent,geen gedoe met Versterkers....... zit er trouwens zo`n sterkertje die je van je set naar je Advanced Scart Cable moet pluggen? of moet ik die er los bij kopen? P.S ik schiet al aardig op met sparen heb al E 130,-
5700 ondersteund DTS 5500 niet..... De advanced scart verbind je met een optische kabel naar je decoder toe..... ik heb overigens een Sony setje.... speciaal gemaakt voor consols enzo.... de afstandsbediening die er bij zit kan je ook de dvd speler van de playstation bedienen en mee zappen op je tv en die van mij kan ook behoorlijk hard... speel hem meestal op 10... hij gaat maximaal tot 40 ofzo..... maar dan krijg ik de buren op me dak
DTS zal je ook niet aantreffen in games tijdens gameplay. eventueel wel in tussen filmpjes en DVD's dat komt omdat de xbox alleen dolby digital realtime kan encoden. en niet DTS moet ie dts gaan aanspreken voor games dan helpt de cpu mee en dan is er minder recources vrij voor het spel zelf
Ik heb het gevonden Thx Is best wel goedkoop daar Ga ik daar bestellen denk ik Welk setje heb jij? Bij gamemania hier kost da setje 230 euro
advies prijs is zo'n 350 euro geloof ik.... Maar ik zag hem bij de makro in de aanbieding liggen voor 250 euro!!! toen had ik hem gelijk meegenomen.... het is de Sony HT-BE1 edit: hier is ie te bestellen, tevens staan daar 2 reviews van gebruikers
Vraagje aan de 5500D bezitters : Wat voor ingangen zitten er nog meer op naast de optical IN? Wil ook de TV erop aansluiten maar wil dat niet met mini-jackets..
1 optical in, 1 analoge line in, 1 coaxial in. Ps. is mijn PM niet aangekomen die ik daar over heb verstuurt WouteR???
Ik zelf ben ook een geluids n00b en zie achter in mijn decoder 3 ingangen die ik eerder heb genoemt voor de rest alleen outputs
alle bedrading zit er bij. Ook de glasvezel kabel die je nodig hebt om hem op je xbox aan te sluiten. Je hebt dus alleen een 5500 setje+advance scart kabel nodig en je bent klaar.
Mensen is het niet goedkoper om gewone dvd boxjes te kopen en met een avardcable(ofzoiets) op je xbox aansluiten ?