Ik ben van plan om mijn 5500D console set te kopen op. www.computerland.nl heeft iemand hier ervaring mee? maar een medewerker van Dixons zij ook dat zij een setje zouden krijgen,maar niet wanneer! wat kan ik beter doen?
nee die analoge line in is een jacket aansluiting maar er word een kabel bijgeleverd met aan de ene zijde een jacket die je op de decoder aansluit dus en aan de andere zijde coaxiale aansluiting, ik heb die gebruikt met mijn AV RGB kabel van de gamecube dus nu zit de gamecube erop aangesloten maar je kunt natuurlijk ook je tv aansluiten op die analoge line in
Ik heb hem ook via www.computerland.nl besteld onder rembours binnen 3 dagen heb je um en dan betaal je gewoon aan de deur. Dus als je hem zsm wil hebben moet je um bij computerland bestellen
Hij zegt toch ook: wie hem zo snel mogelijk wilt hebben Maar dat is natuurlijk ook onzin, de winkel is nog altijd sneller
kheb uhm besteld bij 2mcomputer!! 172 euro onder rembours!! A.s. maandag of dinsdag issie binnen Kmoet alleen ff een advance scart halen, waren uitverkocht bij Bart Smit & FRS
Hoe moet je het dan betalen ? moet je het via credit card doen of bij post ? ( aan de postbode of zoiets )
Wouter vind je het leuk om Hoofdredacteur van XBW te zijn ? Of heb je het idee van : waar ben ik mee aan begonnen