Het lijkt me vrij duidelijk waar ik aan begonnen ben Dat ik nu al een aantal weken de titel 'Hoofdredacteur' draag verandert niks aan mijn functie binnen XBW, die eigenlijk sinds het begin alleen maar gedaald is omdat Mirik nu de Master Chief is
ik ik zal ff mijn post veranderen. ik wil hem bij www.2mcomputers.nl bestellen? en heeft iemand hier ook ervaring mee ( al thuis bezorgt bedoel ik dan ) ok alvast bedankt
ik heb uhm besteld vorige week. Je wordt binnen 24-uur terug gebeld om de order door te nemen en te bevestigen. Speur ff naar tweakers.net en dan bij shop survey, kun je alle online-stores zien en ervaringen hiermee!! Bij 2mcomputers zijn ze verdeeld, sommige super tevreden, anderen weer niet! Ik weet uit eigen ervaring dat ze zeer moeilijk telefonisch bereikbaar zijn. Maar als je iemand te pakken heb zijn ze zeer vriendelijk en behulpzaam. Als ut goed is moet k m'n bestelling maandag of dinsdag binnen hebben: hoop ik! kzal ut posten hierzo... edit: link naar de shop survey pagina, www.tweakers.net/shopsurvey/3249
binnen 24 uur bellen ze mij terug....... ok het is nu18:30,ik neem aan dat ze me niet om 22.00 terug bellen! maar ik hoor hier op het forum dat mensen rond de avond werden gebeld?
Ik wil dus ook zo een set nemen, weet nog niet of ik ga sparen voor de 550 of 5700 en weet ook t verschil nog niet tussen 5500 en 5500d (meot wel een verschil in zijn anders hebben ze geen 2 versies). Maar de 5500 heeft geloof ik maar 6watt boxen en 18watt subwoofer ofzoiets, dat is toch bijna nix Ik bedoel, je kan m wel harder zetten mar dan wordt t er niet mooier op. En die 6 watt is dat dan wel constant of piekvermogen?
ik wacht tot 4 uur als ze me dan nog niet gebeld hebben,dan bel ik hun en dan kunnen ze ook de bestelling met me doornemen,of zouden ze hier niet aan doen?
Gisteren hadden ze ook niet bebeld. ik denk niet dat ze gesloten zijn,mijn ouders moesten ook gewoon te werk. maar je weet nooit
Ja, en het verschil ligt dus in dat die personen eigen baas zijn en jouw ouders werknemers van een bedrijf
zit wat in WouteR. maar ik heb ze net gebeld,en ze waren ingesprek.dus ze zijn er wel. ik bel ze gewoon straks ff op met een smoes dat ik straks weg moet. ( dat ik dan bang ben dat ze in die tijd bellen ) en dan vraag ik of ze de bestelling NU met me willen doornemen.