ok dit is het verhaal :
- woensdag 15/1 : ik bestel de set
- donderdag 16/1 : ik bel 2mcomputers om de bestelling door te nemen omdat ik maar heel even thuisben en zij mij dus niet kunnen bereiken. Ze vertellen me dat ik hem maandag kan verwachten. Ik betaal ivm lagere verzendkosten vooruit.
- maandag 20/1 : geen geluidsset ontvangen. Ik bel 2mcomputers die mij vertellen dat het een fout van een medewerker was en dat het woensdag tussen 9 en 11 zou worden...teleurstelling.....
- woensdag 22/1 : vol hoop kom ik thuis vanuit school. M'n ma was speciaal thuisgebleven zodat er iemand was om de set aan te nemen. Maar guess what...juist....geen set ! dus ik bellen : ja we hebben hem al wel opgestuurd en we bellen u straks terug. maar de winkel gaat om 5 uur dicht en om kwart voor 5 nog geen reactie. dus ik weer bellen : jah we bellen u tussen 5 en 6. om 6 uur nog steeds niet, en er was niemand meer te bereiken....teleurstelling.....
- donderdag 23/1 : ik weer bellen en een email gestuurd. Deze keer kreeg ik te horen dat er leveringsproblemen waren (hij was toch al opgestuurd naar mij ?? niet dus !!) Hij kon nou pas de 30e worden geleverd, meer dan 2 weken na mijn bestelling terwijl ze zeggen tussen de 2 a 4 dagen te leveren. Ik kon ook annuleren als ik het te lang vond. Dit heb ik dus ook gedaan, maar niet zozeer vanwege de wachttijd, meer vanwege de service.
Ik koop em nu gewoon in een winkel van computerland (me pa neemt em mee vanuit z'n werk) en daar is ie 175. Bij 2mcomputers was het 160 euro exl. verzendkosten.
De moraal van het verhaal :
Koop NOOIT, maar dan ook NOOIT iets bij www.2mcomputers.nl : ze zijn goed in prjizen maar de service en bediening van klanten is zeer slecht ! slecht bereikbaar, geen antwoord op email (volgens de site binnen 24 uur maar eigenlijk is het helemaal nooit) en ze komen hun leveringsdata niet na !
een en al teleurstelling...(helaas want de prijzen zijn lekker)
mzzl
martin
Laatst bewerkt: 23 jan 2003