1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ervaringen met Inspire digital 5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Alexx, 23 nov 2002.

1. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    helaas jah....

2. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    lag in de lijn van de verwachtingen idd. Toch jammer, had een leuke site (ivm prijzen) kunnen zijn!

3. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
  4. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Z-560 heeft geen decoder dus die kun je niet gebruiken voor je Xbox!

5. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kun je hem wel gebruiken, alleen niet in dolbi.

Je kunt hem er gewoon op aan sluiten, en geloof me er zit wel degelijk verschil in geluid tussen de creative met 18watt woofer, en 6watt satt.

Of de logitech met z`n 400watt geloof die kan knallen, lees de reviews ervan en je leest allemaal goede verhalen.

tuurlijk als iemand dolbi wilt kan ik erbij inkomen dat je geen 4.1 gaat kopen alleen geef dan wat meer geld uit voor een "zwaarder" setje.
    Dat geeft je zeker meer plezier.

gr

6. Elite Style

Elite Style N*E*R*D

Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat raden jullie me aan om te nemen?

De Creative Inspire 5500D of de Logitech Z-640?

Ik betwijfel of de Logitech écht Dolby 5.1 sound is, omdat er een plug bij zit die 'stereo' 'splitst' naar 6 kanalen...

Iemand tips?

7. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    bij de Z-640 zit geen decoder, die moet je er nog bijkopen. Dus als je een complete set wil voor onder de €200,- moet je voor de 5500D gaan.

8. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    creative

ik zou voor de creative gaan! Natuurlijk makelijk gezegd voor mij want ik heb hem sinds een maandje en heb ABSOLUUT geen min punten voor dit ding in zijn prijsklasse! Echt een toppertje...

9. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand hier misschien ervaringen met de Creative 5700?

10. Elite Style

Elite Style N*E*R*D

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik zal eens gaan kijken (/luisteren :+ ) naar de Digital 5500.

11. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt een dolbi set wilt dan raad ik toch echt een zwaardere set aan, tenzij het natuurlijk voor in je slaapkamer is.
    In een huiskamer heeft ie gewoon te weinig power, ik heb hem zelf gehad dus ik weet welk setje het is en de wattages.

12. Huibke

Huibke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 5700 voor mijn pc en de 5500 voor mijn xbox. Xbox staat op mijn kamer en dat is echt top qua geluid vind ik. Zowel bij dvd's als bij games. De set heeft eerst onder gestaand in de living, ik vond dat dat ook nog power gaf. Met de 5700 zit je natuurlijk wel in een andere prijsklasse, maar deze is ook zeer goed. Ben een creative fan he ! :)

En je kan speakerstands ervoor kopen, zodat je de speaker mooie op een bepaalde joogste kan zetten. Wel enkel online te verkrijgen.

13. morpheus2003

morpheus2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat snap ik dus niet....:confused: Kan je nou ook PC speakers erop aansluiten of niet. Ik zie namelijk nergens een aansluiting om je speakers erop te zetten...... Of moet je die aan de voorkant (controller) slot zetten, want dat passsss niet.. :confused: :confused: :confused:

14. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Jawel hoor... dat moet passen op je controllepoort...
    Met een beetje hamer kunne zelfs de speakers erbij in!

maar nee... Als je digitaal surround geluid wil...
    moet je Advanced Scart kope... en die met een optische kabel aansluiten op je surround versterker, of op een losse decoder waar je dan je computerspeaker aan zou kunne zette...

mzzl

15. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Yo ik heb net de Creative 5500d binnen! Superrelaxte geluid. Ik heb hem via 2mcomputers besteld en ik was een beetje bang geworden, omdat sommige mensen hier problemen hadden met de bestelling. Maar bij mij is alles vlekkeloos verlopen (gister besteld).
    Ik heb nog een vraagje, het geluid op optie stereo klinkt voller dan op surround. Weet iemand hier de fijne van... bedankt alvast hakan

16. AvatarX

Leuk Bevonden:
    0
    2mcomputers

BESTEL NOOIT IETS BIJ 2MCOMPUTERS!

Mijn ervaringen met 2mcomputers

21-4-2003
    Op de site van 2mcomputers een speakerset besteld onder rembours, ik zou binnen 24 uur worden teruggebeld om de bestelling door te nemen, tot zover is alles nog in orde

22-4-2003
    Na 24 uur te hebben gewacht besluit ik 2mcomputers zelf maar te bellen om de bestelling door te nemen, na meerdere keren te proberen krijg ik iemand van 2mcomputers aan de lijn, hij verteld mij dat de bestelling donderdag (de 24ste) aan zal komen

24-4-2003
    De dag dat de bestelling moet aankomen, expres thuisgebleven om op de postbode te wachten, tervergeefs.

25-4-2003
    Bel 2mcomputers op om te vragen waar het pakje blijft, na wederom meerdere keren te hebben gebeld gaat iemand van 2mcomputers het nachecken en zou me zodadelijk daarover terugbellen:

Enige uren later..
    Man van 2mcomputers heeft nog niet gebeld zal dan zelf de telefoon maar weer oppakken, de persoon van 2mcomputers zegt mij dat er iets mis is gegaan maar hij weet niet wat, ik vraag hem wanneer het dan aankomt, maandag zegt hij, om hier zeker van te zijn vraag ik of hij me dit kan verzekeren, dit kan hij en ik wacht tot maandag.

28-4-2003 (Maandag)
    Weer thuisgebleven om de postbode te ontvangen, helaas de bestelling is er nog steeds niet, 2mcomputers niet te bereiken

29-4-2003 (Dinsdag)
    2mcomputers voor de 3e keer gebeld waar het pakje blijft, man van 2mcomputers zou het uitzoeken en mij terugbellen (ik vraag of hij dat ook daadwerkelijk doet want de vorige keer was dit ook niet gebeurt), natuurlijk meneer was het antwoord, enige uren later bijna 18:00 2mcomputers is al gesloten, niemand heeft gebeld het pakje is er niet geen duidelijkheid wanneer en of het nog wel aankomt.

Kortom doe jezelf een lol en bestel er niets tenzij het je niet uitmaakt of en wanneer het aankomt, ik had al van meerdere slechte ervaringen met 2mcomputers gehoord maar ik dacht dat dat wel opgelost zou zijn en mee zou vallen, niet dus.

Ik ben blijkbaar niet de enige die door 2mcomputers in de maling word genomen.

17. Carlo T.

Carlo T. P.I.M.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom sparen jullie niet door voor een Logitech Z-680 8)
    Die is pas lauw _O_

Deel Deze Pagina