Escape from City 17, Half Life 2 fanmade filmpje(geniaal)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BigKabuto, 13 feb 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een hoop rare filmpjes gezien waar ze Half Life 2 na deden, maar dit is werkelijk geniaal gemaakt. Met een budget van 500 dollar hebben ze dit in elkaar geflanst. Er komen nog veel meer delen en ik kan echt niet wachten.

De sfeer is hier werkelijk perfect neergezet, alleen het acteerwerk van één van de soldaten is nogal triest, maar dat mag de pret niet drukken, super mooi gemaakt dit. En voor Half Life 2 fans een must!

http://www.youtube.com/watch?v=q1UPMEmCqZo&feature=channel_page

Check ook hun Coke Babies(Cola) filmpje en Iphone Everything.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wo tof! En dat met maar 500 Dollar.

3. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Echt vet! :eek:

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik ken toevallig de maker van het Combine kostuum ;)

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Haha, wel vet. Jammer dat er verschrikkelijk wordt geacteerd, de constuums wat fake zijn en die zombiecreatures wel wat echter mogen. Maar die sci-fi creatures en de sfeer is gewoon perfect neergezet. Hier moet een grote financier voor komen en veel tijd in gestoken worden. Kan in potentie een topproduct worden. :)

6. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt vet gemaakt met dat budget. Ook die soort preview aan het eind ziet er vet uit. Alleen hebben ze echt niet hun best gedaan op het acteren :9

Deel Deze Pagina