RS 6 heb ik ook, beste shooter op de xbox.. Ik heb ID 2004 besteld @ gcshop, € 51.50 incl.. ESPN NBA lijkt teveel op die van vorig jaar en in de reviews staat ook niks positiefs over de online mogelijkheden...maar toch teveel gehype in de reviews....ik zit op amerikaanse forums en daar zeggen ze ook dat espn zwaar nep is en id onder gewaardeerd....op ign.com zag ik een coole reader review van id2004 geschreven door een gast die 18 jaar op verschillende niveau's heeft gebasketballed en hij geeft NBA ID 2004 een 9.1 hij heeft nog nooit zo'n realistische game gezien, enig minpuntje zijn de gfx, die vergeleken bij espn tegenvallen... XSN Sports owned en online play is voor mij belangrijk...
"ESPN NBA lijkt teveel op die van vorig jaar " dat is tog mooi , het was een bijna perfecte game , ze hebben um nu nog strakker gemaakt ..wat boeid voor jou de online mogelijkheden dat doe je tog niet , je kan al dat grote mensen geweld niet aan , ...op pgr 2 staan videobeelden van id 2004 en ik moet zeggen dat de gfx echt zwaar zuigen , niet alleen het publiek is billig ook de spelers zelf , lijkt gvd wel een nintendo 64 spel man , neej ik ga gewoon weer voor espn , die blijft voor mij gewoon het bestuh kwa gfx en gameplay
ik ben niet van plan 60 euro uit te gaan geven aan een game die ongeveer hetzelfde is als vorig jaar, espn komt met lame ass roster updates, 1 keer per jaar, waar is Ronald Murray? Nee die is er niet...het is zo saai, saaie commentators, geen sfeer in de arena's, met ID 2004 weet je zeker dat je tegen Amerikanen kan spelen, met ESPN waarschijnlijk niet...nee geef mij NBA ID 2004, succes met ESPN NBA...
gister naar utrecht geweest, alle winkels afgezocht, maar nergens espn basketball 2004, alleen maar football en hockey Egt baleh, kdenk dat ik m nu maar via internet bestel