1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eternal Sonata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 22 dec 2010.

1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Geen idee, ik heb er genoeg liggen :). Ik moet Lost Odyssey nog steeds uitspelen... :D

2. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is me op XBW nog niet aangeboden, dus nee... die heb ik nog niet :D Maar die komt er heus wel hoor. Heb eerst nog wel even zat gameplay aan deze 3 JRPG's denk ik zo ;)

Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  3. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Dat wel. Maar Lost Odyssey heeft zonder twijfel het meest meeslepende verhaal van alle JRPG's op de 360. En daar speel je die games toch wel voor. Van die 3 games is Eternal Sonata btw het beste ;).

4. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lost Odyssey en Eternal Sonata had ik sowieso het meeste van verwacht. Ben echter nogal gek van (turn based) JRPG's dus ik wilde graag de beschikbare JRPG titels voor de Xbox 360 hebben :)

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Lost Odyssey lijkt me juist 3 keer niks. Van die random battles, daar kan ik tegenwoordig niet meer tegen. Ik wil gewoon de keuze hebben of ik wil exploren of vechten. Dan ben je die gebieden aan het onderzoeken en dan moet je tegen je wil steeds vechten. Plus dat je moet wachten tot ieder gevecht is geladen. Met Final Fantasy 13 ga je een gevecht in en 1 seconde later ben je aan het vechten. Zo hoort het. Eternal Sonata is ook lekker snel op dat gebied. Eternal Sonata vond ik de beste RPG van deze generatie consoles, maar Final Fantasy 13 heeft die eer nu. Een spel dat mij 63 uur aan de buis heeft gekluisterd, dat is uniek voor mij. Eternal Sonata was na 25 uur al klaar, maar daar heb ik maanden over gedaan.

6. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Och, zoals je aan mijn avatar kunt zien ben ik fan van de Lufia reeks.. dus ik vind de random battles niet zo erg ;)

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is de reden waarom ik nooit meer zin heb om verder te gaan met Final Fantasy 9, het systeem is me te ouderwets geworden. Zeker nu er RPG's zijn met een dynamisch, snel vechtsysteem. Maar als je dat niet erg vindt, dan zou je LO kunnen proberen ja.

8. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik moet wel zeggen. Games als Lufia benader ik anders dan een JRPG op de 360. Het is erg lastig te vergelijken. Lufia is ook 1 van mijn favo reeksen en juist het laatste deel was lekker dynamisch en snel. Heerlijke game.

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Voor de tweede keer weer begonnen met de game en hij blijft echt briljant _O_ Zit er gelijk weer helemaal in en hoe kan je nou niet vrolijk worden van de oogstrelende omgevingen en karakters. Blijf het btw bizar vinden hoe snel je geld kan verdienen met foto's maken though. Paar A class foto's van een eindbaas en je hebt opeens 29.000 te besteden waar het duurste wapen 300 kost ofzo :eek:

Laatst bewerkt: 27 mrt 2011
  10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    één van mijn favo rpg's van deze generatie, en sowieso een top3/5 notering in mijn all time favo rpg game rijtje:).....

Prachtige sfeer, leuke gameplay, interessante achtergrond en heel veel toffe filosofie _O_

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nadeel van deze game vond ik (en vooral op encore) dat het de meest repetitieve RPGs was die ik ooit gespeeld heb. Encore ben ik nog bezig maar heb ik om deze reden weer weggelegd.

Deel Deze Pagina