1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ze alle 5 (of 4 ) overhalen, behalve degene waarbij alles weer terug gezet wordt. Dan kun je in de ruimte daarna verder. Vond dat zelf ook een vrij saai stuk.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heb een afbeelding met een spoiler nog een 2 a 3 pagina's geleden gepost.

    @TweaK: Volgens mij heb je met een oplossing gespeeld ofzo, maar ik zit nu pas in chapter 6 met 22,5 uur op de klok. 8)

    Nog twee chapters en die bonus dungeon op het eind. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de Mysterious Unisons?
     
  4. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb niet met een walkthrough/"oplossing" gespeeld. Ik zat halverwege chapter 6 na 21~21.5 uur, en ik had het uitgespeeld in 22.5 uur. Chapter 7 is extreem kort, en de Final Chapter is alleen de final boss fight.

    ...En ik heb het misschien een beetje gerushed (in To Coda ruins heb ik niks gehaald aan schatkistjes etc, ben er rechtdoorheen gegaan.. Ik had er echt totaal geen zin in, vond het een kutplek).
     
  5. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Een bonusdungeon waar je voor de eindbaas naartoe kunt gaan.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Kijk, dat verklaart in ieder geval. ;)

    Zojuist chapter 6 uitgespeeld. Wat een vette afronding zeg, je merkt toch wel dat je met je team gaat meeleven... Ik heb chapter 7 al een stukje gespeeld en dit laatste chapter is lekker surrealistisch; echt helemaal mijn ding. Dit is wat ik zocht in ES en wat dat betreft word ik op mijn wenken bediend. Kan al bijna niet wachten totdat ik hem morgenavond ga uitspelen (owja, dat wordt weer een lange zit!). :thumbs:

    EDIT: Owja, zit nu op 25 uur... dus ik verwacht ongeveer 30 uur (ik weet dat die bonus dungeon in de laatste chapter zit, dus die pak ik er meteen bij).
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik hoorde dat de bonusdungeon oersaai is en wel een uur of 10 kan duren.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De Unison dungeon? Anders ga ik er gewoon doorheen ploegen. Mijn party is van hoog genoeg level dat ik niet ieder monster meer hoef aan te vallen.
     
  9. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol. Je krijgt daar 100-150k XP per monster, en geloof me.. De een-na-laatste baas in Mysterious Unison (moeilijkste baas in 't spel volgens velen) heb je dik level 70 voor nodig. >_>
     
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo laatst gedaan en de sfeer en graphics zijn net zo top als in het filmpje. Desondanks hoef ik het spel niet, omdat het mijn type spel niet is, maar het is wel een pareltje qua sfeer. :eek:
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ach, ik heb nog geen enkel item aangeraakt in dit spel (nou ja, een drietal health potions tussen de gevechten door in dat vergiftigde woud)... dus ik ga die bosses straks helemaal doodspammen met attack downs en defense downs hehe. :9
     
  12. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er nu zo'n 13 uur in, een stuk in chapter 4. Vind het nog steeds een vet spel, maar vind hem nu wel lichtelijk tegenvallen. Komt omdat de gevechten veel te monotoon zijn en dat komt weer omdat de opstelling en tactiek elke keer weer hetzelfde is, wat erg jammer is want het combat systeem zelf heeft erg veel potentie. Elk gebied heeft dezelfde vijanden, die altijd op dezelfde manier geplaatst staan en altijd hetzelfde doen. Light/dark had ook veel afwisselender mogen zijn.

    Als ze al die factoren veel meer random hadden gedaan had je meer onvoorspelbare gevechten. Nu zijn de eerste 3 gevechten van een nieuw gebied verfrissend en daarna is het heel lang hetzelfde.
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Daar ben ik het heel erg mee eens!
     
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Jap. Goed plan. Puik, zelfs. ;)

    Maar effe zonder dollen, ik gebruikte ook nauwelijks items en ik heb het toch echt maar nét overleefd, terwijl ik hiervoor ALLES met gemak deed. Ik heb het game over scherm maar twee keer gezien, en dat was in het eerste half uur spelen. Alles daarna was té simpel. _O_

    Ben nu overigens in Mysterious Unison bijna klaar. Nog 2 verdiepingen.
     
  15. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    In de mysterious Unison zijn er vijanden die 3 miljoen gold looten.8). Maar dat is ook wel nodig want je moet een item van 99 miljoen kopen.
     
  16. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, daar ben ik nu mee bezig. Zit al op 85 mil. Die 200k voor healing items die je nodig hebt door Mysterious Unison heen is niks. Één monster en het is er 15 keer uit. 8)
     
  17. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu dus ook de eennalaatste baas in de Mysterious Unison verslaan, maar heb alleen nog maar Peach Cookies over 8) Kan ik nu gewoon de Mysterious Unison leaven en terug gaan naar dat plaatsje daar om daar wat items te kopen ?
     
  18. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Deze game lijkt me zooo tof. Wel jammer dat ie nog iet op X-Bazar staat.
    (Mocht iemand 'm dus kwijt willen, ik hou me aanbevolen. ;) )
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ben gelukkig langs die vervelende puzzel dankzij de link die zifnap een paar pagina,s geleden gaf.
    (baas was trrouwens een eitje)

    Kwam er ook zojuist achter dat ik allerlei goede armor en weapons in m,n inventory had die ik nog niet voor me chars gebruikten :eek:

    Dus heb al die tijd met armor en wapens gelopen waar je het spel mee begint i.p.v al de goeie wapens te equippen. (hunting knife i.p.v long sword bijvoorbeeld)

    maar zoals ik al zei ik speel nooit RPG,s

    :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina