1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor 28 euro bij Play.Com besteld, ik ben benieuwd!

    Nu krijg ik binnen 1 week Eternal Sonata, Enchanted Arms en Lost Odyssey binnen :9 Drukke RPG weken komen eraan vrees ik :)
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ah shit, het is dat je het tussen een spoiler hebt gestopt maar ik wist niet dat het story related was.
    Want ik weet wel dat er iets met haar is gebeurt, maar niet dat ze terugkomt.
    Het was een beetje onduidelijk, ik dacht dat het gewoon party namen waren maarja. Ik zit nu btw in het piratenschip, maar ik kan alleen de sleutel niet vinden naar de einddeur.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2008
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    sorry, was niet mijn bedoeling. Had waarschuwing voor de spoiler moeten typen
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    gisterenavond weer een tijdje gespeeld en ik ben nu ook op dit punt.maar ik heb wel dan wel de sleutel gevonde..:)

    wie zijn eigenlijk de beste healers?
    ik gebruik altyd viola omdat die iedereen 1 x kan healen..
    maar nu op die boot kan ik alleen maar kiezen uit,fred,polka,salsa en beat.
    en dat vind ik nou net de 4 kutste personages van de hele game om mee te vechten;)
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Polka, uiteindelijk wordt Polka de beste healer.
     
  6. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe versla je die beer in Heaven's Mirror Forest (met Chopin en Polka in het begin)?
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Goed blijven healen en steeds combo's maken. Zeg maar dat je een 32 combo hebt en dan een special attack uitvoert met Chopin.
     
  8. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoeveel health heeft dat beest dan?
    Met die combo bedoel je eerst attack, attack, attack en dan de piu grave?
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, je ziet zeg maar rechts van het beeld een meter lopen steeds naarmate je meer aanvalt en geen special attacks gebruikt. Als die 32 is, wat niet zo lang duurt is je special attack 10 zo sterk! Ik zal even kijken of ik kan vinden hoeveel hp dat beest heeft.

    Edit; Oeps, dat kan je nog niet bij het begin zien. Dus die combo's hebben geen nut. Misschien dat dit je helpt.
    [yt]qsz2aZ1RYnE[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Geweldig, als ik dat filmpje zo zie krijg ik weer helemaal zin. Toch misschien wel de vetste 360 JRPG op dit moment, alleen af en toe iets te zoetsappig voor me. Maar als ik weer die combat zie... het begint weer helemaal te jeuken. :thumbs:

    Die kerel laat trouwens af en toe combo's liggen; hij kon een paar keer nog veel hoger gaan.

    EDIT: Zorg ervoor dat Polka en Frederick voldoende zijn geleveled, Oakenfold. Die vogels in het bos leveren best veel experience op.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    dat vidn ik ook 1 van de kuste bazen in de game in het begin..
    je bent nog super zwak en je bent maar met zn 2en..

    opzich heeft dat beest veels te veel leven....

    je moet polka alleen maar laten healen en dan met fred comboos maken als die op 32 staat die piu nog wat gebruiken,,
    en heel goed gebruik maken van de guard button..
    want dat beest kan veel leven afnemen van je,. vooral als die de aanloop doet, die is amper te blokken


    hier nog 1
    [yt]9BNW-aGcQ34[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  12. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    ik heb Lost Odyssey in de aanbieding om te ruilen met iemand Voor ES? lost odyssey uit :p was een geweldige game maar nu ben ik toe aan es haha .
     
  13. kuchiki Byakuya

    kuchiki Byakuya Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hier eternal sonata voor je liggen in perfecte staat zonder krassen ongeveer 2 weekjes oud.........maar kan maar niet wennen aan de voor mij eentonige battle systeem.......add me maar op msn
    Eric_liu_82@hotmail.com
     
  14. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Got it, was met me character pas level 4 of zo. Ik ben terug het bos ingegaan en ik ging terug naar die beer met level 7. Had daardoor ook gelijk iets van 900 meer HP dus dat ging opeens een stuk makkelijker.
     
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    ik heb zo'n zin in deze game :p
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja, zoals ik al zei daar heb je geen beschikking over in het begin van de game. Ik dacht het eerst zelf ook, maar dat is dus niet zo. Dat is wel jammer, als het wel het geval zou zijn was die eindbaas veel makkelijker.



    Edit; Ik kom maar niet verder bij Dolce's pirate ship. Ik kan die sleutel gewoon NIET vinden! Iemand tips?
    Edit 2, ik heb hem al! Tijd voor de eindbaas..
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Succes! }:] Vond ik de pittigste boss in het spel.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Na één keer dood gaan toch gehaald! Wel met veel moeite, aangezien ik drie keer iemand moest reviven. Veel Earth Heal gebruikt met Polka, dat werkte perfect! Ik moet nu als het goed is naar de besneeuwde bergen toe, maar ga eerst even kijken of ik een locale wapenhandelaar kan vinden.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Oeps, dubbele post.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    In de stad buiten moet je zeker wat kunnen vinden.

    Zonet nog even naar de ES site gegaan; de muziek bij dit spel blijft lekker. Mocht er ooit nog een opvolger komen, dan hoop ik van harte dan ze net zoveel tijd steken in het audio gedeelte van het spel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina