1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb inderdaad een handelaar gevonden en daar ook even wat ingeslagen. Ik heb daar buiten ook twee score pieces gevonden, dat is ook wel leuk om ze te vinden maar ik had echt geen zin om Baroque Castle te doorzoeken.. Er zal daar vast wel een of meerdere scorepiece liggen. Ik ben nu onderweg naar die grot met lava.

    En ik heb chapter 4 uitgespeeld! Op naar de nieuwe chapter, 5 Nocturne. De eindbaas van Chapter 4 (ik zeg niets) was een eitje! Chopin was level 28, Beat 28, en Salsa 26. Vooral met Salsa haar nieuwe aanval, Deadly Orbit deed ik enorm veel schade. Telkens de multiplier opbouwen naar 32 en daarna genadeloos aanvallen, heerlijk. :) En natuurlijk veel gehealed met Spirit Pathway, een nieuwe skill van Chopin. Nu even opslaan en een andere game spelen.. Ik heb er nu in totaal 15,5 uur op zitten.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  2. Xpload

    Xpload Gamertag = DuckBite

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook sinds vandaag, en moet zeggen dat het me een leuke game lijkt. Het unieke gevechtssysteem is wel goed opgezet, leuk bedacht.

    Zelf had ik geen probleem met de eerste twee bazen, ben nog niemand kwijtgeraakt.

    Er zitten alleen wel erg veel filmpjes in het spel zeg, je blijft maar kijken en dan af en toe zelf wat doen...
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat is vooral in het begin.

    Daarna zijn er wat minder filmpjes
     
  4. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    hoeveel cd's heeft ES eigenlijk?
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nul.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Flauw ;)

    ES heeft 1 dvd.
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja je hebt geliijk,
    dan heb je dat nog niet nee;)

    je gaat lekker hard zo te lezen man:)
    netjes..
    ik hoop dat ik morgen weer ff tyd heb om verder te gaan..
    ik zit ook in dat sneeuw gebied..

    vond hem wel meevallen die baas op het schip.
    was maar 1 x dood gegaan.;)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je eenmaal in de vulkaan zit, wat best irritant is kun je heel makkelijk drie levels omhoog gaan, mits je het goed doet. Ik zal het in een spoiler beschrijven, maar het is geen grote spoiler ofzo, het gaat imo over 'een soort van eindbaas'. Het is niet story related, want je kunt gelijk uit de vulkaan gaan en verder gaan naar de volgende chapter waar ik nu zit, chapter 5. Maar als je deze baas niet doodt loop je wel veel exp mis.

    Als je in de vulkaan zit, en vlakbij de uitgang bent van dat gebied kun je kiezen of je naar links of naar rechts wilt. Naar links is het einde van de vulkaan, en ben je weer in de ''bewoonde'' wereld, maar als je naar rechts gaat kom je nog wat verder in de vulkaan. Als je dan verder gaat naar rechts moet je over een aantal stenen springen en vervolgens het pad volgen. Je komt dan een soort van bloem tegen waar een monster voor zit, als je die aanvalt en doodt zie je een X op de grond. Als je daarop klikt kom je de eindbaas weer tegen van het schip, als je die weer doodt krijg je ongeveer drie levels up! En er is vlak voor die bloem een savepoint.
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    okee thx
    zal eens kijken dan of het me gaat lukken;)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En je kunt altijd je console uitzetten en opnieuw loaden als je verkeerd bent gelopen, aangezien er bij die T splitsing ,die ik in het begin v/d spoiler beschreef, een save-point is. :)
     
  11. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Semi-spoiler over die piraat.
    Als je haar in die lava-caves dood hebt moet je haar nog eens doodmaken. Dan krijg je een van de meest handige items uit het spel: Werewolf Choker.

    Mijn party is tegenwoordig:
    Chopin (als healer)
    Jazz (met bovenstaande item een echte powerhouse)
    Viola (lange afstand)
    Bevalt me prima zo. Alleen zijn zij allemaal lvl 65+ en de rest ergens eind 50. Ach.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Waar kun je haar dan nóg een keer doden? 1x op het schip, 1x in die lava cave.. waar nog meer dan?
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je hebt er onlangs nog gewinkelt. ;)
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik had het gisteren gehaald en had ook tegen haar gevochten..
    zit nu ook chapter 5:)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    *zucht* Niet alweer.. Haha, oke ik snap de hint. ;) Tijd om haar eens en voor altijd te stoppen! Ik ga stop nu ES weer in mijn 360. Tijd om weer verder te gaan.. :)
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    maar dude,,
    je moet 4 x tegen haar vechten voor een achievement maar die kan je alleen krijgen als je het in encore mode speelt..
    dus nu hoeft het niet,.,
    alleen dan voor de exp
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mis. Als je haar de derde keer verslaat (en dat is dus de laatste keer tijdens de normale modus) krijg je een geweldig item dat de echo's verdubbelt tijdens gevechten. Dus ook al krijg je geen achievement, die drie gevechten zijn het zeker waard.

    @Dazlindragon:

    Je kunt haar de derde keer vinden in een achterkamertje van een bar in de stad waar jij toen shopte (waar ook dat paleis is). Het is een soort wijnkelder waar je een NPC kunt aanspreken. Ik weet niet of deze NPC pas verschijnt vanaf een bepaalde chapter. Je hebt dan sowieso de beschikking over je gehele team, dus de derde keer mag je haar verslaan met je favoriete mannetjes.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Voor mij ging het ook niet om een achievement, maar gewoon voor de exp natuurlijk. Ik wist ook geneens dat die achievement bestond, ik speel de game nu uit op normale modus, ik zie wel wat voor achievements ik krijg, en dan ga ik beginnen aan de encore mode. ;)

    Oke, dus ik kom daar nog langs? Ik ben benieuwd, en ik denk dat het ook met Jazz te maken heeft. Aangezien ik hem in een tussenfilmpje voor die poort zag staan. Plus dat Retto net heeft verteld dat hij Polka gaat zoeken om die morgenochtend te vertrekken naar Baroque.

    Ik moet nu een ring zoeken om een cold medicine te kunnen krijgen, maar die heb ik niet. Nu las ik dat ik die ook kon krijgen in de dungeon van de church. Dus ben ik daar nu mee bezig. :)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Howdy, lees eff opnieuw mijn spoiler, want ik heb de tekst inmiddels uitgebreid. Volgens mij kun je haar pas later verslaan, want je moet de beschikking over je gehele team hebben.
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    o okee vet..
    ik d8 dat die voor de achievement ging..
    maar zn item is natuurlijk ook heel handig;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina