1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    nou alex,
    heb de game vandaag uitgespeeld.
    had een einde van ruim 40 minuten:b:
    okee het had een iets beter einde mogen hebben maar was zeker de moeite waard..
    die laatste eindbaas in die dungeon duurde best lang,.,die had echt super veel leven,,,,

    was al begonnen aan de encore moet,,
    is meteen een stukkie pittiger;)

    ff kijken of ik meteen verder ga voor de 2de x om de achievements te halen. want van de week komt ook rainbow six binnen en volgende week condemned 2,.,
    dus ik denk dat ik het ff laat liggen:)

    en ik kan nu trouwens weer fotoos bekijken.
    dus die glitch is ook weer opgelost:)
    toppie...


    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok die pirates boss is echt niet teharden....ik snap niet hoe je die moet verslaan? Al mijn chars zijn 20+ ben ik dan slecht bezig of doe ik wat verkeerd?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het beste is om polka in je party te laten, gebruik met haar veel earth heal en bouw veel echo's op met Salsa. En dan sla je hard toe met Frederique of Salsa. Neem ook wat Angel Trumphets in je item stock mee en ook wat healing items.
     
  4. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    ik deed het zonder polka en eerste try gelijk down.. en was vergeten healing items neer te zetten :D. gewoon beat van afstand laten knallen en polka en chopin damage doen . en goed de guard knop gebruiken . moet geen probleem zijn.
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik ben net ff begonnen aan de encore mode..
    vidn het zelf iets leuker want je hebt meer tegenstand.
    je neemt ook je party levels mee.en dat maakt het wel wat interesanter;)

    ik ben net in chapter 2 aan beland zonder te veel problemen.
    was alleen bang voor die everzwijn eindbaas in het bos omdat ik daar heel vaak dood ging in de 1ste run maar had hem nu in 1x.::)

    zit nu weer te w88 totdat ik viola en falsetto krijg;)
    want blijf die polka en fred niks vinden als characters om mee te spelen;)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    ben net weer terug in barogue city super relaxe train plek :p ff iedereen een beetje aan het uppen die nog neit mijn lvl was ;) ... geniaal spel de sewers waren alleen beetje te makkelijk :mad:
     
  7. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm, vraagje voor jullie, word deze game ook nog een beetje moeilijk?...Ik ben net met Chapter 6 begonnen en ik heb eigenlijk nog helemaal nergens echt problemen gehad, ik ben alleen 1 keer dood gegaan tegen Dolce, omdat de party daar gewoon niet helemaal geweldig was...
    word het nog iets uitdagender of moet ik dan toch echt voor de Encore mode gaan? :p

    edit: owjah, ik zat ook een beetje te twijfelen voor mijn party, ik wil er sowieso iets van een healer in hebben, dus daar heb ik Viola maar voor genomen (Polka en Frederic vind ik een beetje zwak.). Voor mijn andere twee heb ik op dit moment Salsa en Falsetto, maar ik vroeg me af of die twee het later nog wel aankunnen omdat ze allebei toch niet echt sterk in de verdediging zijn heb ik het idee.
    Kunnen ze het later nog aan of zal ik er eentje wisselen voor bijvoorbeeld Allegretto?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Salsa en Falsetto zijn zeer goede members. Ze maken veel hits en kunnen zeer snel een chain opbouwen.

    Viola is idd goede healer maar uiteindelijk wordt Polka sterkste healer als ze wat nieuwe spells krijgt.

    En nee, spel wordt niet echt moeilijk. Denk dat je toch encore mode zult moeten spelen voor de uitdaging.

    Ik heb altijd gewoon alle vijanden op mijn pad gekillt tijdens het verhaal en ben nooit echt gaan levelen/grinden omdat het lastig werd.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik moet trouwens nog steeds de game uitspelen, ben nog steeds bij de Unison dungeon lvl 2. Ik denk dat ik morgen wel weer ff begin. Ben nog steeds nieuwsgierig naar het einde.
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dan speel je hem toch uit zonder die dungeon?

    Die is niet verplicht.

    ohja neem er wel de tijd voor.

    De eindfilmpjes enzo duren namelijk 3 kwartier
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het spel maar weer eens opgepakt. Ik lees hier wel dingen die ik in het spel nog niet had uitgevonden.

    Waar zijn de extra twee skill slots voor ?

    En kun je nog wat doen met je party level, behalve dat dit als je langer speelt steeds hoger wordt?
    (en je dus steeds minder tijd krijgt)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb het echt gehad met dit spel, ik was bij lvl 11 van de Unison Dungeon en moest vechten tegen Rondo. Maar, ik had niet de goede items geplaatst in mijn battleitemlist. Dus, ging ik na een tijdje dood en moest ik weer overnieuw beginnen. Althans.. dat dacht ik. Was ik dus vergeten te saven en nu sta ik weer bij lvl 2. Dan maar geen Unison Dungeon voor mij..
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    haha, nou is lekker klote dan man,,
    altyd weer ff saven als je op een nieuwe level komt
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Pijnlijk. :):
     
  15. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, want het geeft o zo veel voldoening als je Rondo verslagen hebt, in mijn ogen de moeilijkste boss in het spel.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, ik geef hem wellicht nog een kans, later.. Die Rondo moet en zal dood gaan. Alleen werd ik erg geirriteerd vanmiddag..
     
  17. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus..
    Ben net begonnen in het spel en heb 1.5 uur in een kerker rond gelopen waarin ik lekker een huisje rond moest schuiven.

    Dit vond ik echt zo zinloos moeilijk dat ik meteen even de motivatie kwijt ben om door te gaan..
    Wel leuk spel voorderest!
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    dat vond ik ook de stomste dungeon van de hele game..
    die sloeg nergens op
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En ik ben dus verder gegaan nu. Zit net voor het stuk dat je tegen Rondo moet vechten. Heb inmiddels 33mil en ben een een beetje alle items aan het halen in lvl 11 en intussen al die 3 mil vijanden doden. Iedereen zit nu op lvl 72, tegen de tijd dat ik bij Rondo ben zullen ze wel op lvl 75+ zitten. Moet lukken, alleen heb ik niet veel items meer. Kun je niet ergens in de dungeon items kopen, of anders ergens vlakbij de dungeon?
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2008
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit is niet bedoeld als dubbelpost, besides mijn laatste post was een uur geleden.
    Heb net Rondo verslagen, echt te makkelijk nu. Had maar 1 item gebruikt, en dat was om Falsetto te healen. Iedereen ging twee lvls up en daardoor is Allegretto 80, Jazz 79 en Falsetto ook 79. Op naar die laatste eindbaas! :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina