1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

    Cybercon Guest

    Neemt u mij niet kwalijk Zifnap, ik had mijn aandacht er niet even bij. Maar ik heb geen marker kunnen ontdekken tijdens de battles. Nou je het zegt ja, ik hoop dat dit wel in final versie zit :{. Werkt imo een stuk fijner aangezien de camera grotendeels op een vast punt zit tijdens de battle...
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hahah, no offense taken. Inderdaad raar he, je kunt ook niet uitzoomen ofzo... denk ik. Ik las in de tutorial wel dat als je eenmaal begint met lopen, dat dan ook de teller gaat aftellen. Dus misschien kun voordat je beweegt wel rondkijken en/of uitzoomen? Eigenlijk totaal niet aan gedacht. Ik cross de hele tijd meteen met mijn ventjes rond. :D
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  3. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    erg leuke demo, ik ga deze game zkkr hale.
    Valt jullie dat ook op hij is maar 500 mb en ik deed er zkkr een uur over om hem uit te spelen.

    Voor mensen die nog nix van deze game gehoort hebben hier is een video van de demo:
    http://xboxyde.com/stream_3822_en.html
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Net een kwartier de demo gespeeld, moet morgen helaas weer vroeg op.

    Ik ben ontzettend verrast. Erg mooie heldere graphics, zeer originele stijl en een erg verslavend battle-systeem wat het midden houdt tussen real-time en turn-based. Blijft de game overigens zo lineair als in het begin? Want het was tot nu toe wel erg recht toe recht aan.

    Verder maar hopen dat deze game regiovrij wordt en wij snel de japanse/engelse versie kunnen spelen.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    JRPG's zijn vaak erg lineair. Ga er dus niet vanuit dat je a la Oblivion vrij door de bossen kunt rennen. Daarentegen zal de volledige game natuurlijk stukken uitgebreider zijn. Ik neem aan dat je tussen verschillende dorpjes zult kunnen reizen via een overland map?
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit niet Eternal Sonata waar jullie het over hebben ? Want die game ben ik wel in de gaten aant houden.... :)

    Zoek het niet om een Jap Account aan te maken alleen voor deze demo.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zelfde game, andere titel. :)

    Tis letterlijk 5 minuten werk, zo'n JAP account aanmaken.


    EDIT: En nu in de juist lettergrootte. ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nog een keertje uitgespeeld. Ik vind hem echt super sfeervol. En de gevechten bevallen me ook steeds beter, zeker nou ik hoge combo chains begin te krijgen.

    Dat uitzoomen lukt dus wel: gewoon meerdere malen de linker trigger indrukken, dan wissel je tussen camera standpunten. Ook kun je met een click op de linker analoge stick tussen je mannetjes wisselen. Let wel op, want snelle tegenstanders (zoals die vogels) kunnen dan je beurt "afpakken".
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vreemd dat mensen toch steeds denken dat een usa en jap account maken zoveel werk is. Ik had ze allebei in een kleine tien minuten en heb toch al een paar exclusieve demo's en trailers er mee binnen gehaald. (Cars, Armored Core, Trusty Bell onder andere)
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de demo even kort gespeeld (tot m'n moeder binnenkwam en zei dat ik moest gaan leren :+), en m'n eerste indrukken zijn echt goed. Ik kreeg een beetje een Pokémon gevoel toen ik het speelde :+. Daarmee bedoel ik: de rechte weggetjes, als je rond loopt wordt alles in tekstballonnetjes gezegd, de stadjes waar je overal in kan en items kan vinden op verstopte plekjes. Dit is dan ook de eerste japanse RPG die ik ga halen, misschien dat het daardoor komt ;).

    14 Juni komt 'ie volgens Play-Asia uit in Japan, en 11 September volgens IGN in Amerika. Ik hoop dat de Japanse versie gewoon in het engels te spelen is en regiovrij is.. Dat zou mooi zijn :) (de Japanse versie kost maar 35 euro op Play-Asia \o/)
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Blue Dragon kost er zelfs maar 18,50
    Blijft belachelijk :mad:
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ergens is het wel vreemd ja dat spellen hier flink wat meer kosten.. En het is stom dat ze niet gewoon alles regiovrij maken!

    OT: Als het zou kunnen wil ik Trusty Bell in het Japans spelen met Engelse ondertiteling.. Net als DOA (DOAX 2 zoog oa door de engelse voice-acting.. en door de rest van het spel.. bah!)

    /Edit:
    Bron

    \o/
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  13. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook net gedownt, en van wat ik zo op teh intarwebs hoor, zal ik het best leuk gaan vinden.
    Heb Tales of Symphonia ook veel gespeeld op de Cube en vond dat echt top, dus ben hier erg blij mee.
    /goes off to play the demo.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoop dat ze alleen de tekst vertalen.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Deze demo is echt goed, ik heb hem al 3 keer gespeeld. Heerlijk spel, prachtige graphics, gevechtssysteem prima, characters prima. Ik had ook speciaal voor deze demo een Jap account gemaakt, maar het is die 10 minuten moeite zeker waard. Je bent best ff bezig met die demo :) Nu naar hopen dat die naar Europa komt, echt een must have
     
  16. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Hijz superieur ja.
    Heb ook speciaal hiervoor een Japanse account aangemaakt, en hij is het zeker waard. :D
    Heb hem 2x gespeeld, maar nog niet uitgespeeld jammer genoeg, bustijden en treintijden vielen me lastig, maar ik zal hem deze week nog wel een paar keer gaan uitspelen(naast de Halo 3 beta uiteraard), zo leuk is hij.

    /goes off to put Trusty Bell/Eternal Sonata on buy list. ;)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hou dan ook zeker play-asia in de gaten, want de japanse game kost daar 33,-!!
    halverwege de maand is bekend of ie regiovrij is.
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop het zo :9
     
  19. Chopin

    Chopin Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het enige echte spel waarvoor ik een xbox 360 heb (en Resident Evil 5)...
    Jammer genoeg kan ik nu geen demo downloaden, mijn 360 is kaduuk (ring of doom ;(
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is niet regiovrij, volgens Play-Asia :mad:

    Misschien de amerikaanse release wel, die komt toch in september ofzo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina