1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Nice, ik moet de game nog steeds een keer oppakken, maar daar totaal geen zin in op het moment. :mad:
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is sowieso al ongelooflijk hoeveel spellen je op 1000 hebt staan. Heb je nu nooit een miskoop gedaan zodat je geen zin hebt om al die achievements te halen? Zelf wil ik liever dat ze het afschaffen. Het gebeurt zo vaak dat ik een spel maar een uurtje speel, haal je 1 achievement, en dat spel blijft dan tot het einde der tijden in je lijst staan. En hoewel ik niets om achievements geef, vind ik dat toch irritant.
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Vind dat ik maar weinig games op 1000 heb hoor Mark;)
    Tuurlijk heb je wel eens een miskoop en dan ga ik ook niet alles halen maar als ik een game tof vind probeer ik wel alles te halen en de game moet wel leuk zijn om meerdere malen te spelen.
    En ik vind de Encore Mode leuker om te doen als de eerste run:)
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Waarom niet?;)
    gewoon doen man:+

    hehe.Eindelijk alle Score pieces gehaald net.
    En de schat eindelijk gehaald in Xylophone Tower.
    Je moest met iedereen allemaal items ruilen over de hele wereld om uiteindelijk die schat te krijgen..
    Vind het allemaal wel leuk maar dat backtracken begint dan toch wel irritant te worden;)
    Bijna de game uitgespeeld en nog 1 EZI item te gaan:b:


    Edit:
    Sorry.Dubbele post
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Jaja,Eindelijk alle achievements gehaald in de game:thumbs:

    Veel plezier gehad met deze game.:b:
    Binnenkort misschien maar eens een andere rpg proberen.:9
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Een triple post van Gijs, maar toch gefeliciteerd ;)

    Mijn volgende RPG word pas Final Fantasy 13
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Bedankt Mark:9
    Heeft me toch flink wat tijd gekost;)

    Zijn er rpg's die beetje op Eternal Sonata lijken?
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Tales Of Vesperia lijkt erop.

    Omdat ik heel even RPG moe ben. Heb Star Ocean bijna uit (60 uur) en Lost Odyssey 1100/1100 (120 uur totaal) gescoord tijdens de zomer, dus dat was een beetje teveel van het goede. :+
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Was het maar zo, want dan zou ik die allang gespeeld hebben. Ze zeggen altijd Tales of Vesperia, maar toch weet die titel me niet te trekken. Eternal Sonata vond ik gelijk al fantastisch, voor dat spel helemaal een Japanse account gemaakt, omdat de demo daar veel eerder te downloaden was. En de demo van Vesperia vond ik eigenlijk niets. Grafisch vond ik ES mooier, maar vooral het vechtsysteem vond ik super van ES. Sommige mensen vonden dat snel saai worden, maar dat gevoel heb ik nooit gehad. Ook dat je andere aanvallen had voor licht en donker. Het was heel actief, maar toch turn based. Precies waar ik van houd. Net als Blue Dragon, dat vond ik veel te statisch en ouderwets.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Je kan dat wel zeggen, maar het is toch echt de enige rpg op de Xbox 360 die enigszins op deze game lijkt.

    - Beide cellshaded cute characters
    - Beide een (semi-) realtime battle-systeem
    - Beide niet al te diep qua stat/item dingen die je wel in bijv. Lost Odyssey en vooral Star Ocean vindt.
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Yup, dat is zeker waar. Daarom vond ik het juist vreemd dat de demo me niet trok van ToV. Maar goed, heb de full game ook niet gespeeld, dus snapte nog weinig van het gevechtssysteem. Wat ik alleen jammer vind is dat je met ToV maar 1 character bestuurt in een gevecht, terwijl in ES je steeds met iedereen aan de slag bent.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik heb de game zelf ook niet, hoor. Maar ik hoor van veel mensen die de game hebben dat de demo gewoon niet echt goed is vergeleken met de full game.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    ToV kan ik je aanbevelen. Het volledige spel is gewoon heel goed (niet origineel, maar gewoon goed), met toffe combat. Wel belangrijk, gezien er zoveel gevochten moet worden in JRPGs ;)

    Mijn volgende RPG wordt Ego Draconis of Dragon Age. Ligt er aan welke ik het eerst in mijn handen krijg.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies, het battle systeem was echt ge-wel-dig in ES, echt precies zoals ik het eigenlijk wil, en wat ik dus ook echt mis in ToV.

    Toch, ToV is een dijk van een game. De demo wist mij ook niet te overtuigen en ik was echt gaan twijfelen of ik de game wel zou moeten halen....

    Toch gedaan, en ik heb er totaal geen spijt van. Heerlijk verhaal wat steeds dieper en dieper wordt, en de karakters ook steeds interessanter.
    Heerlijke, mooie RPG. Niet vernieuwend (maar welke game is dat tegenwoordig nog wel) maar zeker het kopen waard!

    In mijn mening althans. Smaken verschillen nu eenmaal, wat de een leuk vind, vind de ander niks.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het schijnt niet vernieuwend te zijn ten opzichte van Tales of Symphonia, maar die heb ik ook nooit gespeeld. Ik lees idd wel vaak dat ToV veel beter is dan de demo doet vermoeden. En FF 13 is nog een tijdje van ons verwijderd. Mocht ik ToV ergens goedkoop op kunnen pikken, dan zal ik het zeker niet nalaten. Ik heb het geld helaas niet voor het opscheppen.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Voor 35 euro ligt ie nou op martkplaats.nl .
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Offtopic:
    Mag ik Risen aanbevelen? ;) Die komt ook nog als eerste uit (2 okt!)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Omg, nice Gijs! Dat deed je ook snel. :eek:
     
  19. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe, vandaag weer begonnen :). Ben nu bij Aria Temple. Heb eerst ff mijn characters omhoog gelevelt want ik had bij de vorige dungeon bijna alle enemies geskipped.
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik denk niet dat ToV is iets voor mij is..

    De battle Systeem vond ik juist echt supergoed in ES en totaal niet saai..
    Je moet de hele tijd opletten om alle Harmony attacks goed achtermekaar te krijgen en waneer je moet blokken enzo..(blokken is zo super belangrijk in Encore Mode)
    En het lag er ook aan waar je stond(dark of Light) voor de verschillende aanvallen.
    De battles vond ik juist het leukste van de game...

    Thanks dude:b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina