1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ben van plan deze kerstvakantie weer een leuke RPG te gaan spelen.
    Denk dat ik deze haal, weer eens wat nieuws (anders was ik voor `Tales of...` gegaan).
    Ben benieuwd.

Btw; iemand zei tegen mij dat de PS3 versie de "volledige" versie is en als je de x360 versie speelt je het verhaal op gegeven moment kwijt bent (omdat die chapters er niet inzitten). In hoeverre is dit waar? (Wil namelijk zelf wel het verhaal, in grote lijnen dan, volgen bij zulke games).

2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoeveel extra chapters er in de Ps3 versie zitten en hoeveel deze het verhaallijn uitbreiden in vergelijking met de 360 versie, maar ik heb ieder geval geen problemen gehad met het verhaal volgen van de game.

Maar volgens mij is er wel een groot prijs verschil tussen de Ps3 versie en de 360 versie, ik zou daaruit eerder mijn beslissing maken.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Qua verhaalijn is er vrijwel geen verschil, de Playstation 3 voegt slechts een dungeon en wat extra characters toe.

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het verschil tussen de xbox en ps3 versie is 30 euro. Ik weet zelf niet hoe het zit met de verhaallijnen maar je bent met Eternal Sonata iets van 25-30 uur bezig als je niet alleen de hoofdverhaallijn volgt , de xbox 360 versie :thumbs:

5. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ah ok duidelijk, heb zelf geen Ps3.. dus zou sowieso de x360 versie worden. En dat wordt 'm. Van de week even bestellen. Leuk in de vakantie (altijd leuke herinneringen aan games, vorig jaar Fable II in kerstvakantie).

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk hier voor de goedkoopste prijs van het spel
    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/eternal sonata_Xbox360.html (12,99 +2 euro verzendkosten) :thumbs:

7. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Klopt,ik geloof een kleine dungeon en nog meer cutscenes;)

En je kan met 2 extra personages spelen die je al in het verhaal ontmoete in de 360 versie./.

8. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou als ik jou was ook gewoon even bij intertoys ofzo rondkijken, zag laatst bij verschillende winkels Eternal Sonata voor een tientje.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb vandaag de game weer eens even verder gespeeld en zit nu op die graveyard. Wat een geweldige game is het toch! Ik geniet gewoon van het sfeertje en de graphics. Alleen die graveyard valt me nu wat tegen, wat is dat een doolhof van 3000 hectare, gadverdamme!

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Wat een friggin cheap-ass baas is die Captain Dolce, zeg! Nu snap ik eindelijk die frustratie. Niet alleen is het de snelste en sterkste baas tot nu toe, maar je speelt ook nog eens met de slechtste party uit RPG geschiedenis. :emo:

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze is nog leuker op encore mode *)

Ik ga ook maar eens weer beginnen aan het spel, moet die achievements nog halen.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ja, maar op encore weet ik dat ik mn kutcharacters in het begin van de game wat beter moet levelen. ;)

Edit: Het is nu trouwens al gelukt. Ik had die twee knechtjes snel dood met wat mazzel en ben toen uit elkaar gaan staan met Polka in het midden, zodat zij earth heal kan doen. Toen lekker die baas afgemaakt.

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Heb gister 3-4 uurtjes gespeeld. Wat een vette game zeg!!!

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    1 tip: Probeer de mindere characters ook te gebruiken/levelen, omdat je anders voor een wat minder leuke verassing zult staan. :+

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Haha nou ik weet niet of ik zo ver ben maar alles zit nog een beetje in hetzelfde level. Ik speel nogal sloom haha kijk altijd alle uithoekjes van een stadje beetje sfeer proeven e.d. :p... verder ook ieder tegenstander die ik tegen ben gekomen verslagen.

namelijk net pas samenvoeging van de 2 partys

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik ben weer een beginnetje aan het maken aan mijn backlog JRPG's na een tijd er tussenuit te zijn geweest na FFXIII en ben begonnen met deze omdat er niet veel missables zijn. Ben nu weer 3-4 uur verder en in Chapter 5 en wat blijft deze game toch prachtig qua kleuren, muziek en sfeer! Ik kan niet wachten op ToV, die deze stijl blijkbaar nog meer verbetert.

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Graveyard is best klein hoor, hij lijkt groter dan het is. Ik heb hier sowieso een uur of 3-4 geleveld :)

Whaha, damn hier had ik ook de meeste problemen. Idd kut team icm een pittige eind baas.

Verder ES _O_

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nu ik die Dolce voor de tweede keer ben tegengekomen was ze echt een eitje. Op naar de derde en vierde encounter!

19. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Eerste keer is het kutst vanwege je klote team.
    De rest word steeds iets makkelijker.

Suc6 man.:b:

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dank je. Gaat wel lukken, hoor. Star Ocean 4 is toch een tikkeltje moeilijker, dus ik ben wat gewend. :p

Overigens blijf ik versteld staan van de muziek in deze game, buiten natuurlijk de geniale muziek van Chopin. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina