1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    mwuah, Scorepieces scoren is niet zo belangrijk tijdens de eerste run, want er zijn er ook nog een aantal in de tweede run. Maarja, het is natuurlijk wel handig als je ze grotendeels al haalt. Zo mis ik er een aantal, maar kan je pas in Encore mode warpen. Maar de mysterious unison is natuurlijk wel belangrijk voor een deel van de achievements en natuurlijk makkelijker nu te doen dan in Encore mode.
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil net zeggen, het is normaal als je meerdere uren in een dungeon rond brengt. In die dungeon waar je nu in zit heb ik echt flink geleveld. Misschien wel tot level 25 ofzo.


    Dit is een hele goede hint, zonder 't te spoilen kan ik zeggen dat je na een tijdje ergens komt waar je met je loser party moet spelen. En dan ook nog eens een van de lastigste bazen. Loserparty, aangezien het team zal bestaan uit je minst favoriete characters...


    Hmmz door deze thread krijg ik ook weer zin in dit spel (A)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ben ik blij dat ik hem in al die jaren nog steeds niet heb uitgespeeld :+
     
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Haha, het is ook een geweldige game. Jammer dat hij niet de aandacht heeft gekregen wat hij heeft verdient. Ik ga snel weer verder voordat Rock Band 3 zometeen binnenkomt...
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Volgens mij heeft de game genoeg aandacht gekregen, hoor?

    Ik zit volgens mij in de laatste dungeon van de main game en die level 5 party raped al die bazen helemaal kapot. Die 3 keer Harmony Chains is echt ziek met multi-hit specials. Dan doe je om de beurt zo'n 24 of 32 special attack. _O_
     
  6. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is dan totaal voorbij mij gegaan. Want ik heb nog steeds het idee dat deze game vooral door de liefhebbers is aangeschaft.

    Ik zit nu in Chapter 3. Dus heb gisteren wel een stukje doorgespeeld. Daarna kwam Rock Band 3 binnen, dus het zal nu wel even afwisselen worden :+
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik verwacht toch binnenkort nog wel een aankondiging voor een nieuwe next-gen game van Tri-Crescendo. De laatste game die ze hebben gedaan was volgens mij Fragile op de Wii, die ook weer heerlijk sfeervol was.
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Dat zou wel mooi zijn :) Sta altijd open voor meer van dit kaliber RGP's :)

    Ondanks dat de battles op een gegeven moment wel erg eentonig worden toch een pareltje. Na ToV maar op de encore mode nog een keer er door heen :)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Party level 6 is trouwens raaaar. Als je hem eindelijk door hebt is ie echt super dodelijk, maar omdat je momenteel gewend bent even simpel multi-A Y te spammen druk je automatisch verkeerd. :+

    Wat ik ook niet snap is dat er verschillende mensen zijn op fora die het hebben over dat ze de baas van de MU niet kunnen verslaan. Die mensen zijn dan level 65-69, terwijl ik op level 3 van de dungeon al level 79 ben zonder grinden! 8)
     
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren helaas niet verder gespeeld. Vanavond ga ik wel weer verder. Maar level 79? :/ Ik zit echt op een 1/4 daarvan. Ik heb nog wel tientallen uren te gaan dus :D.

    Hopelijk hou ik deze RPG wel vol. Ik heb alleen Tales of Vesperia in 1 adem uitgespeeld.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 79 lukt wel, in 't laatste gedeelte is een speciale tempel die je voor de main quest zelfs kan skippen. Hier zitten nog wat sidequests in plus de mogelijkheid om te grinden. Ontzettend veel bad ass mother fu*as
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Klaar met de game op normaal. Die bad ass motherfuckas waar jij het over hebt weet ik niet te vinden, hoor... Niet op normale mode tenminste.

    Zelfs die laatste baas van de Mysterious Unison was met twee vingers in m'n neus te doen. Ik was dan ook level 92, zonder grinden en met zelfs de 4 floors van de mysterious unison geen enemy aangeraakt, omdat me het te lang duurde. Kostte me uiteindelijk zo'n 30 uur om uit te spelen incl. MU. Vanaf morgen/overmorgen dan maar beginnen aan Encore.
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren toch een stuk verder.

    Ik ben nu bij dat ondergrondse stadje. Ik ben er nog niet in geweest, ben daar gestopt. Ik heb nu 3 nieuwe characters.

    De game wordt leuker en leuker.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Waaronder iig de beste characters in de game. :cool:

    Ik ga vandaag een stuk Encore mode spelen, aangezien ik dit hele weekend op de avonden na toch niks gepland heb staan.
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Van het weekend niet zo heel veel gespeeld, maar wel tot aan Chapter 4 gekomen. Nu snap ik dat zwakke party verhaal. Dit wordt nog een hoofdstuk met veel frustratie gok ik zo.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    En? :+

    Ik vond trouwens deze video na de ending echt leuk:

    [yt]kylEDJBLlPI[/yt]

    Niet echt een spoiler, maar misschien willen mensen nog verrast worden. :)
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Echtwaar?
    Vond het nergens op slaan;)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vond het wel een vermakelijk filmpje. :)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat was inderdaad een mooi filmpje.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Mooi filmpje, maar sloeg inderdaad nergens op.:b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina