1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wow, dat is goed nieuws. Offline only of ook online? Ik hoop op het laatste, maar verwacht het eerste...

    Edit: Damn, volgens de berichten alleen offline. Dan voegt het voor mij weinig extra toe. :{
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2007
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Demo was ook weer leuk, denk dat ik deze ook maar erbij ga halen aan het eind van het jaar. Weer een heel ander battle systeem als Blue Dragon. Ziet er echt vet uit verder:thumbs:
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  4. Prime1

    Prime1 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de Eternal sonata demo veel vetter dan de Blue dragon demo op xbox live. Ik denk dat dit spel veel beter zal zijn dan Blue Dragon die nu al zo gehypt is. Blue dragon is weer een typische turnbased rpg waar we al zoveel van hebben gezien ,terwijl Eternal Sonata je de mogelijkheid geeft om zelf te bewegen. Dit prefereer ik altijd tegen zo'n stilstaande Final Fantasy rip-off als Blue Dragon. Bij Blue Dragon hoop ik dat er een fast forward knop aanwezig is want die zal ik wel vaak gebruiken als ik die filmpjes al duizend keer gezien heb. Bij ES zal ik iedere keer weer anders kunnen lopen wat veel meer variatie zal brengen in combat.
     
  5. Mercival

    Mercival Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan in ieder geval niet wachten op dit spel :D
     
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    True, na het spelen van de demo's van BD en ES ben ik tot de conclusie gekomen dat ik BD links laat liggen en voor ES ga. De combat is veel vetter dan de saaie gevechten in BD en het sfeertje van ES spreekt mij meer aan, ik heb al teveel rpg's gespeeld als BD en ik had meer op een soort Chrono Trigger gehoopt (gezien de breinen achter BD).

    Zijn er trouwens meer mensen die echt stilstaan bij de muziek in deze game?
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De muziek in dit spel wordt helemaal prima. Check ook de Eternal Sonata site.

    De grootste rivaal Blue Dragon blijkt nu ook tegen te vallen bij reviewers. Ign heeft het spel ook "maar" een 7.9 gegeven. En dat was vooral omdat het spel in al zijn traditioneliteit nog erg "degelijk" is. Voor sprankelende gameplay moet je dus BD echt niet kopen. En dat vind ik dus echt een van de sterkere punten aan Eternal Sonata. Die sprankeling spat al van de demo af. En dat BD door zulke grote namen is geproduceerd en dat het dan toch zo tegenvalt (wat ik continue denk bij die game: "is DIT het nou?") zorgt er alleen maar meer voor dat ik met het grootste plezier naar ES uit ben gaan kijken.

    Het mooie is dat Bioshock datzelfde weekend wordt gereleased... so who cares about Blue Dragon anyway. :)

    I say Eternal Sonata all the way!
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  8. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt het uit ..??
     
  9. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Blue dragon is mij iets te traditioneel, je moet er van houden. Durf in BD topics al niks meer te zeggen want dan wordt je meteen aangevallen door die blinde bd fanboys. Wel schijnt ES een stuk korter te zijn, rond de 20 uur waar BD 60 uur is, dat vind ik wel jammer (al vind ik 60 ook weer teveel).

    Volgens mij komt ES in november uit, wat nogal klote is aangezien ik dan al ME zit te spelen (tot 2008 waarschijnlijk :p ). Oktober zou een veel betere timing zijn nu GTA is opgeschoven. Komt ie in Amerika niet in september uit? Hopen maar op region free dan.

    Oh, het forum is ook open nu op de ES site, niet echt actief maar toch leuk :). http://eternalsonata.namcobandaigames.com/
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er is voor mij iig niks mis met traditioneel, ik speel nog met plezier ffIII op de ds. Echter BD wist me in de demo iig niet te boeien. Het vechten was echt te omslachtig.

    ES daarentegen is echt een verfrissende game, tenminste als ik de demo mag geloven. Tis volgens mij alleen niet echt een volwaardige rpg, aangezien de game vrij lineair is.
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Welcome to the club al betwijfel ik of het echt een lineaire game zal worden.
    Het spel doet mij erg denken aan de Tales of serie van Namco, beetje beat em up battle systeem en verder dezelfde uitstraling.

    Ik wil btw de OST echt hebben, de site staat al een tijdje open bij mij. Ik ben geen klassiek freak maar dit klinkt gewoon prachtig.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben wel echt gek van pianospel en zit tegenwoordig dan ook op pianoles....echter dat valt onder de categorie 'gepingel' :+
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    [yt]c7RqeF6BsAk[/yt]

    Heb het ook even geprobeert, maar na de eerste notenbalk heb ik al min of meer opgegeven. :+

    Ugh, en ik baal er van nog zo lang op ES te moeten wachten. :mad:
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Meesterlijk stuk! Wie is het overigens? Kan ik er direct eens meer van zoeken :)
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    DongMin Lim, redelijk veel materiaal van hem op youtube te vinden. :)
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik wilde de demo van deze game downloaden van XBLM,maar ligt het aan mij of zie ik deze demo er niet tussen staan?
    Heb ook al op de japanse MP gekeken maar zonder succes.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Is dat niet hetzelfde stuk dat je op de ES website hoort?

    Op de ES website zie je nu rechtsboven ook de titel van het spelende stuk. Je kunt nu ook meerdere tunes luisteren (waaronder de tune van dat eerste bos in de demo). Klinkt wat mij betreft allemaal puik! Wat een verschil met BD zeg. :)

    Eternal Sonata site.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tnx man! Heb nu via Youtube nocturnes van Chopin door hem gespeeld aanstaan. Dat commentaar van de 'kenners' onder die filmpjes is overigens niet te volgen :9
     
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb gisteren meer info over de game opgezocht en nu kan ik helemaal niet meer wachten op de game, de demo heb ik nu al zo vaak gespeeld dat ik juist verder wil met het spel. Ik heb meteen mijn sig en ava aangepast :+
     
  20. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net de demo voor het eerst gespeeld en ik moet zeggen dat dit inderdaad leuker is dan de Blue Dragon demo. Het vechtsysteem is in ieder geval stukken leuker, de sfeer is top en alles ziet er erg goed uit.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina