1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Euro Truck Simulator 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 5 jan 2013.

1. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In Belgie ja, niet Nederland. Of bedoel je puur in het spel?

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor degene die dit nog niet wisten: ETS2 is ook te downloaden via Steam.

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja, klopt. Mooi extra verkoopkanaal voor de makers van dit pareltje. :)

4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Wel kut dat ik alleen nog maar ritten binnen Duitsland, Nederland en England kan doen.
    Wat screens:

Krap bochtje.

Eerste ritje in het buitenland :D.

Gaan ze opeens afremmen omdat er mensen moeten invoegen:lol:.

Zelfde verhaal :+.

Lekker gassen :cool:.

Stukje varen.

Edit:
    Net een Valiant met 1500pk gekocht, knalt als een gek naar de 150, kan gewoon constant in z'n 12 rijen 8).
    Je komt al wel gauw remmen te kort :mad:.

Heb ook een mod voor een ander merk voor een 2000pk motor, die truck koop ik later wel. :cool:

Laatst bewerkt: 19 jan 2013
  5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Heeft je lekker wat gekos zeker al die ongelukken. :p

Zelf ook weer een paar lekkere ritten gedaan, kan nu ook ritten boven de 1000km doen. Lekker afgewisseld met een paar korte. :)

6. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Welke mod hebben jullie om begrenzer eruit te halen?

7. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Viel mee, 22000 pegels.
    Ben ook al 3 keer omgevallen, maar op wonderbaarlijke wijze flik ik het altijd weer om overeind te komen:cool:.
    Constant met 130-150 over de snelweg knallen, lekker maar daar kleven ook wat problemen aanvast :+.

Heb net ook de verkeerde boot naar England genomen, kwam er wat laat achter en nu mag ik 200km omrijden, kom waarschijnlijk te laat en ik heb al aardig wat schade:mad:.
    Al wel m'n garage uitgebreid en een kerel ingehuurd.
    Deze.

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Haha, ok die 22k valt inderdaad nog redelijk mee. :) Ik gebruik zelf de mod niet om de snelheidsbegrenzer weg te halen, al zou het best lekker zijn om eens snel in te kunnen halen. Maar haalt toch een beetje het gevoel naar boven dat het cheaten is.

Heb nu 100.000 extra geleend, extra vrachtwagen gekocht en 2 extra plaatsen in de garage. Wil straks eerst de eerste lening gaan aflossen en dan vervolgens weer 100.000 gaan lenen voor de 4e chauffeur + vrachtwagen.
    Ze gaan langzaamaan wel omhoog met hun stats en beginnen nu ook hogere bedragen binnen te slepen. Jammer genoeg nog wel eens dat ze leeg terug rijden, maar daar schijnt wel een mod voor te zijn.

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke mods gebruiken jullie nog meer behalve de begrenzer eraf halen? Misschien wat leuke custom trailers? Kan je die ook gewoon allemaal bij elkaar zetten in de mod folder?

Oja ben ook nog op zoek naar een mod met drukker verkeer op de weg :p

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb die realistic companies, maar het is wel jammer dat je op tanktrailers ook bijvoorbeeld het logo van GLS en TNT voorbij ziet komen. Dat is verre van realistisch. Zelf sla ik die ritten met die dingen ook over maar je komt ze dan nog wel eens tegen op de weg.

Ik heb zelf 2 mods er instaan, die ik zonet noemde en de truckmerken.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die heb ik ook gehad maar heb m weer terug gedaan naar de 800pk motor.
    Met die 1500 moet je binnen een sec na t optrekken alweer in je 6e versnelling zitten. Die daarvoor heb je geen kloot aan.
    Ook de topspeed is t zelfde alleen t verbruik is 6x zo hoog.
    M.a.w, je hebt er geen kut aan.

12. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik ga even overnieuw beginnen, zodat ik m'n skillpoints en m'n geld beter kan gebruiken.

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Is het zo erg? Wat heb je gedaan dan :{

14. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nah valt mee hoor, maar ik had beter niet die 1500pk motor kunnen kopen en niet die begrenzer eraf moeten halen, heeft me aardig wat geld gekost (ook aan schade).
    Ik heb het spel nu ook wat beter door, denk dat ik eerst 2 of 3 skillpoints in die breekbare goederen ga stoppen, heb ook steeds dat inparkeren overgeslagen en dat kost ook waardig wat xp, was ook pas level 3, 2 trucks en 1 man personeel extra.

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Als je level 3 bent kun je inderdaad nog wel gemakkelijk overnieuw beginnen. :) Inparkeren is volgens mij elke keer 45xp, gaat niet heel snel maar tis toch weer meegenomen. :thumbs:

16. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik ga ook even een vrachtwagen opzoeken met een motor hoog koppel, goede remmen en die een beetje lekker rijd, voor m'n personeel koop ik wel de goedkoopste.

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Volvo heeft trucks met standaard 600pk, die rijden stukken beter dan die dingen met 350pk. En ze zijn in prijs gelijk.

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL 8)

Ik luister zo naar de radio. Opeens zegt die gast na het liedje, 'Welcome to our new listeners, especially from Truck Simulator 2, including...'

waarna hij een paar gasten opnoemt 8)

Hoe the fuck kan hij zien dat ik truck simulator aan het spelen was? En mijn nickname 8)

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Welke radio was dat dan? 8)

20. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Lol, welke radio zender? 8)_O_

Deel Deze Pagina