Euro Truck Simulator 2 - Real Company Mod Review & Installation How to install Euro Truck Simulator Mods
Ja dat is wel wat, ik vind het alleen jammer dat het niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid. Zo zie je ook van die tankers rijden met bijvoorbeeld GLS of TNT en dat komt in het echt niet voor.
Sinds de release op Steam lijkt Euro Truk Simulator 2 ook meer aandacht van de grote review sites te trekken. O.a. Destructoid is erg tevreden over deze game. "Great: Impressive efforts with a few noticeable problems holding it back. Won't astound everyone, but is worth your time and cash." 8.5 /10 Click!
Klopt, maar ik vind het wel een toffe aanvulling. De mod zorgt (ondanks de tankers van TNT) toch weer voor wat meer realisme in de game.
Zo, het is alweer veel te lang rustig in dit topic dus tijd voor wat ploaties. Vandaag zijn we voor TNT onderweg Even rusten omdat we anders een boete krijgen: Tijdens het invoegen kom ik een collega rijder tegen: Iemand verloor de macht over het stuur, genoeg mensen die konden helpen dus ben ik doorgereden nadat 112 was gebeld: De laatste formulieren bij de douane ondertekenen voordat we de boot op kunnen:
Volgens mij kan je nu mods gebruiken zonder overnieuw te beginnen toch? laatste patch bracht mod support naar de game toe awesome van de ontwikkelaars. Ik ben zelf laatst gaan uitbreiden, grotere garage, 3 trucks en chauffeurs erbij, maar heb nu wel grote lasten die ik moet gaan betalen. Als ik zoveel schade rij als ik eerst deed (elke levering wel 10-20% schade) dan ben ik echt fucked.
Waar ik nou echt van kan genieten is om in Duitsland op die binnendoor weggetjes te rijden met de mastervolume van ETS2 uit. Dan vervolgens Skyrim Day 1 t/m 9 muziek aan te zetten en in de bumperview te rijden en alle andere visuele aspecten uit te zetten. Het lijkt wel alsof je door skyrim zelf aan het trucken bent zo mooi. Valt me echt op dat de omgeving heel anders kan lijken door de muziek die er op de achtergrond speelt.
Ja het blijft een enorm leuke game! Er zou wel iets meer variatie nog mogen zitten in de verschillende dingen die je kunt vervoeren.
Er is weer een flinke update/patch van dit spel Ik ben hem nu even aan het binnen halen. Straks maar weer even een lange rit maken
Ik ben eigenlijk helemaal dit topic vergeten. Zal vandaag of morgen ook weer eens wat screens posten want hij word natuurlijk nog steeds gespeeld!
Hier wat simpele foto's van een rit van Parijs naar Plymouth; Al vlug kwam aan bij de oversteek; En we zijn in Engeland (mooie omgeving om in te rijden ) Tussendoor even tanken; En we zijn op plaats van bestemming ; Even vlug parkeren (wat zowaar in 1x goed ging...); En de nieuwe lading heb ik alweer opgehaald (past ook maar net door het poortje..);
Gave foto's Ook mooi dat je verschillende omstandigheden hebt tijdens zo'n rit. Dan zie je het weer echt veranderen. En die bocht naar rechts kon je zeker ook maar net maken zo te zien.
Viel op zich nog wel mee. Ik kwam er op tijd genoeg achter dat ik de bocht iets té krap nam, dus kon nog op tijd corrigeren en heb de bocht in 1x kunnen maken zonder enige moeite eigenlijk