http://www.bol.com/nl/p/euro-truck-simulator-2/1004004012309718/ hij is vandaag 20 euro incl. verzendkosten.
Nou mijn eerste trip verslag. Eerst een kraan vlakbij Stuttgart afgooien. Effe neerzetten dat hok. Daarna maar meteen weer een retour ritje Rotterdam gepakt met een graafmachine. Beukend tegen de begrenzer aan door Duitsland. Wachten voor een dichte spoorwegovergang, ook een real life ergernis. En nu heb ik meldplicht in de kroeg, binnenkort effe het ritje afmaken.
Leuke foto's Die laatste is voor mij ook een ergernis Laatst stak ik langzaam bij een overgang over ivm drukte, gebeurd er een ongeluk voor me... Daar sta je dan met je trailer op de spoorbaan...
net de demo gespeeld. nooit verwacht dat ik het zo leuk zal vinden. maar kan je dit nou ook online spelen? dat je voor iemand rijd die een bedrijf heeft! zou wel grappig zijn.
Mooi ritje zo te zien Ik heb jammer genoeg nog nooit voor een dicht spoor gestaan, heb er alleen naast gereden. Nee dat kan helaas niet. Je kunt wel mensen in dienst nemen maar ook die zie je helaas nooit rijden.
Maakt het nog uit of je garages verdeeld staan over europa? Ik heb nu bv alleen in nederland garages en krijg toch wel regelmatig de melding dat ze geen opdracht hebben kunnen vinden en leeg terugrijden. kost mij weer extra geld. misschien moet ik wat meer gaan spreiden ofzo, maar ik weet niet of dat uitmaakt?
Nee volgens mij maakt dat spreiden niet uit. Er is een mod voor die het leeg terugrijden kan verhelpen. En zat het in de nieuwste patch ook niet?
http://www.onlinekeystore.com/Euro-Truck-Simulator-2-CD-KEY-Direct-Download-Steam.html Er gaat ook nog wat af als je met iDeal betaald.
dat gaat alleen via steam? misschien toch maar even kijken. en weet iemand wat voor stuur je erop kan plaatsen? als ik naar pc stuurtjes kijk zijn dat allemaal race sturen. of geeft het niet zoveel meer waarden. of is een controller voldoende.
Hier ook het spel aangeschaft een aantal dagen geleden. Alleen moet nu volgens het spel gaan rusten maar snap dat nog niet helemaal. Ik ben nu bezig met een opdracht en heb de truck maar geparkeerd een terrein waar een slaapplaats zou moeten zijn maar zie nergens een mogelijkheid om hem te parkeren en te gaan slapen? Help?
Een controller is voldoende. Ik speel zelf met een draadloze controller via een Wireless Gaming Receiver. Ook mijn Microsoft xbox stuurtje werkt perfect via de Receiver.
Je moet een parkeerplaats zoeken op zo'n benzinestation, dan kreeg je de melding op je scherm dat je nu kan rusten en op enter moet drukken. net als bij tanken, kan dus alleen op bepaalde plekken. en soms moet je ff iets verder rijden zodat je hele truck in de parkeerplaats past bijvoorbeeld, het komt redelijk nauw. Je kan kijken naar waar andere auto's/trucks geparkeerd staan of je ziet witte vlakken op de grond. daar moet je tussen staan