Nou lekker, wilde mn oude savegame meenemen inclusief mods crashed de hele boel. Kan ik weer helemaal overnieuw beginnen met slome trucks
Net ook maar weer even een ritje gedaan van Engeland naar Duitsland. En wat is het toch weer verslavend Radio Veronica aanzetten en lekker touren door het mooie landschap.
Wat moet ik me bij deze game voorstellen? Alleen een beetje rijden of zit er nog meer achter? Waar in Nederland kan je hem goedkoop en snel krijgen en is die niet zo moeilijk als Flight Simulator, zoals ik gehoord heb?
Beetje rijden inderdaad. garage managen, beetje alles wat erbij komt kijken. Allemaal wel super eenvoudig. Lang niet zo moeilijk als FS dus.
Enig idee waar ik hem goedkoop kan krijgen? Weet niet wat de specs ook zijn, maar heb wel truckersbloed aangezien mijn vader ruim 30 jaar internationaal is geweest. 2 maal Irak ook.
http://www.gamekeyz.net/130-euro-truck-simulator-2-steam-key.html Steam: http://www.mmoga.com/Steam-Games/Euro-Truck-Simulator-2.html?ref=615¤cy=EUR
Via steam voor 15 euro of bol.com voor 19 euro. Daar krijg je wel een mooi doosje erbij Of zoals Jorrie aangeeft als je alleen de key wilt hebben. Dan heb je het nog goedkoper.
Pas maar op, voor je het weet ben je duizenden kilometers verder en is een nieuwe verslaving geboren :b:
Zit wat in. Hetzelfde werd tegen mij gezegd over World of Warcraft en inmiddels ben ik over de 130 dagen speeltijd, en dat is één character.
Vandaag een flinke rit gereden vanaf Birmingham naar Nürnberg met 25ton diesel Sommige omgevingen blijven gewoon prachtig om doorheen te rijden Het begint al te schemeren dus snel even tanken zodat we iig nog een flink stuk kunnen doorrijden OEPS Lekker touren door de bossen in Duitsland Het einde van de rit is in zicht. En mijn eindpunt bereikt \o/
Wel al tijden niet gespeeld en toch moet ik ook iets bekennen: Veel spelers gezien met 365 dagen of meer.
Ik kan gewoon geen screenshots maken. Ik ga zo op in een rit, dat ik pas tegen het einde er aan denk...
Dat zijn de echte gamers Waar kun je trouwens de laatste patch krijgen? Ik heb de game weer geinstalleerd vanaf de dvd, maar daar zal de laatste patch wel niet bijzitten denk ik.