Wat al eerder gezegd is, naar mate je verder in het spel komt verdien je bakken met geld. Je weet niet meer waaraan je het moet uitgeven, dat je aan het begin dus flinke schulden hebt maakt niet uit.
Dan denk ik ga ik straks maar in ADR investeren. Ik las ook al dat dat veel geld op brengt als je dat ''diploma'' hebt.
Waar zetten jullie je chauffeurs eigenlijks op? Gebalanceerd of iets anders? Heb ze nu alle drie op lange afstanden staan, voor het geld, maar of dat goed is.
Punten verdeel ik over alles wel het meest makkelijke vind ik. Het geld maakt me niet zoveel uit. Ik wil gewoon wat van alles hebben voor de diversiteit.
Ik bedoelde ook meer de chauffeurs die ik in dienst heb, niet mezelf. En kun je via Steam ook MODS downloaden, want krijg het niet voor elkaar nu. Wel jammer trouwens dat je voor die links naar mod sites weer apart moet registreren. Niet zo'n groot probleem, maar tegenwoordig moet dat overal. Geweldig: Heb de game toegevoegd aan Steam, maar nu staat die 2x op mijn PC. Welke kan ik het beste weg doen? Ik wil mijn savegame niet kwijt.
Bedankt. En weet jij toevallig ook of ik via Steam de MODS kan downloaden waar iedereen het over heeft? De links naar die mods heb ik wel in de startpost gevonden, maar niet in Steam. Ik wil ze graag installeren, liefst zonder me voor de zoveelste keer ergens voor te moeten registreren, dat lijkt wel de gewoonte van de dag op internet.
De eerste rit boven de 1000 kilometer ook afgerond bijna. Van Lyon naar Bratislava, 23 ton aan druktanks. Van de week wel bijna op mijn kant gelegen, maar dat kon ik net voorkomen. Bij mijn huidige rit begon ik slecht, aanrijding toen ik naar buiten kwam rijden in Lyon. Ik had voorrang moeten verlenen, maar die auto was nog ver weg en ik al half op de weg. Voor die 400 euro heb ik die auto even 180 graden gedraaid, vastzittend aan mijn vrachtlader. De A.I. is soms zo ontzettende frustrerend in deze game. Deze vracht lever wel over de 50.000 euro op en mijn 4 chauffeurs halen ook al wat binnen dankzij de lange afstanden. Als ze 6 punten in lange afstanden hebben, dan zet ik ze één voor één over op ADR. Ik doe het bij mezelf ook aangezien het een strategie is om sneller hogere inkomsten te krijgen. Daarna gaan mijn chauffeurs weer op gevarieerd en hoop ik mijn 2e bedrijf te hebben. Geven jullie je chaufeurs ook beter vrachtwagens of alleen jezelf? Ik koop steeds die van 94.000 van DAF en daar doen ze het maar mee. Ik ben gewoon even benieuwd hoe jullie het allemaal doen, dus post maar als je wilt.
Haha Idd heb mijn chauffeurs de goedkoopste DAF trucks gegeven en zelf rijd ik in de dikste geupgrade scania :b:
daf all the way. echter hebben mijn laatste paar drivers een aantal aardig vette trucks, maar dan ook alleen maar zodat ik ze kan jatten wanneer ik wat variatie wil.
Nice gasten. Zelf net een rit van dik 1400 KM afgerond. Het spel begint nu een beetje los te komen, maar moet nog veel lenen om straks mijn 2e kantoor te kunnen openen. Ik kan nog niet slapend rijk worden helaas. Mag 250K lenen, maar dan heb ik ook elke dag een dikke rekening en dat wil ik niet direct. Ik haat schulden, zowel in games als in real life.
Zo. Ben level 13, heb 9 chauffeurs in dienst, 2 volle bedrijven, bijna 1,7 miljoen op de bank, geen leningen meer nodig en per dag 40 tot 60.000 euro winst. Allemaal legit!
: Lange leve fast travel. Nu een kantoortje openen in Bratislava en dan fast travel naar hoofdkantoor Groningen om vervolgens via Rotterdam zonder lader naar Aberdeen te rijden voor kantoor nummer 3 en 4. Awesome Game. Wie heeft hier verstand van MODS voor deze game? Ik wil ze graag hebben via de links in de startpost, maar moet ik me dan ook registreren om ze allemaal fatsoenlijk te kunnen zien en downloaden? En hoe installeer je die dingen, zelfde als met de patch??? @ Tyspolir: Wakker worden!
Gewoon in een mapje flikkeren. Als je niet wil registreren ff op http://bugmenot.com kijken voor een account.
Heb er eentje gedownload, een Grolsch skin voor de trailer. Hoe installeer je dit, want ik heb nergens een tutorial voor die dingen kunnen vinden. Ook de eerste keer niet toen ik de mods bekeek. Sorry als ik wat teveel vragen stel, wat slecht geslapen en moest het hele huis door vandaag.
Ik heb me nog nooit geregistreerd om een mod te kunnen downloaden. Wel opletten dat je op de goede en veilige download knop drukt en niet op die duizenden spam buttons die op download lijken Mod installeren hoeft niet eens, het is heel makkelijk: als je de file gedownload hebt, eerst unzippen (het zit meestal in een 7zp/rar file of iets dergelijks). Als het goed is komt er een .scs bestand uit. dat bestand knip en plak je gewoon in de map mods. (bij mij (Vista -> Documenten -> Euro Truck Simulator 2 -> Mods) En klaar. (Je moet dus niet bij de steam map zitten waar je ETS2 geïnstalleerd hebt, daar zit geen mod folder). Game opnieuw opstarten en de mod is actief. Bij sommige moet je een nieuw profiel beginnen though, andere werken wel met je huidige save files.
Top, ga ik even proberen. Zijn er trouwens niet meer mods sites die in de startpost kunnen??? Het is een beetje karig. Zelfs Forza 2 had nog meer auctions uit Nederland enzo.