idd, zelfs in Engeland, als je met 10km/u te hard gaat (40 ipv 30 ) krijg je een mooie prent van 550...
Is opzich net zoals met een normale auto. Ik kijk alleen door 't raam achteruit waardoor het best lastig is te zien in welke positie je stuur staat Maar na 2/3 keer oefenen zet ik 'm er vrij rap wel in. en idd, goed aansnijden scheelt een hoop werk!
Daarom probeer ik ook gewoon overal 90 te rijden. Stond een tijdje een ruime 5k schuld vanwege m'n boetes, maar op bijzondere wijze heb ik nu gewoon 12k in de plus winst gemaakt.
Lol. Aan het rijden met 538 radio aan, komt het file bericht dat er file op de A1 is. Toevallig reed ik net op de A1 en dacht bij mezelf kut... File... Oh wacht
uhm.. Naar radio gaan en dan het andere tabblad aanzetten, dan refresh from internet ofzo doen. Dan krijg je een lijst muziekzenders. Zojuist m'n demoversie verlopen. Net een vracht afgeleverd in een mijn, super vette locatie! Had net 2 extra chauffeurs in dienst Ondanks dat ik graag verder zou willen spelen is het nou niet echt een game waar ik snel geld voor neer zou leggen. Iemand die 't hier gelukt is om door te kunnen blijven spelen? Pm please nvm is al gelukt. Nu is het tijd om te modden. Iemand nog leuke suggesties? Sowieso de begrenzer eraf!
Ben ineens een key tegengekomen ergens. Dacht wat zal 't probeer 'm gewoon en er stond ineens bedankt voor je aankoop. Nou, graag gedaan
zodra je verbinding maakt met Internet doet ie ht niet meer, dus, firewall aan, ingame radio uit, live stream aan