1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Euro Truck Simulator 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 5 jan 2013.

1. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    700pk? Weet je dat heel zeker? Dan ga ik ook eens rondkijken. Ik heb namelijk gekeken toen ik mijn eerste truck ging kopen en toen kwam deze wel goed uit de bus. Misschien had ik toen nog geen Volvo dealer ontdekt waar ik kon kijken...

EDIT: Volgens mij doet degene wie de OP heeft gemaakt weinig met deze game? Anders wil ik die wel maken/onderhouden, vind ik wel leuk om te doen. Ik weet niet of het mogelijk is, dan moet er zeker een nieuw topic geopend worden?

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja volgens mij wel. Ik heb er geloof ik niks aan veranderd omdat mijn level niet hoog genoeg was. Maar weet het niet zeker meer. Het is in ieder geval een enorm verschil en het speelplezier gaat met bakken omhoog omdat je gewoon lekker kunt meekomen met de rest.

De OP zou je ook gewoon in een post kunnen plaatsen en dat een mod deze aanpast, of misschien inderdaad een nieuw topic :)

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Luxemburg heeft een grote volvo dealership.
    De goedkoopste kost rond de ton en heeft standaard een 600pk motor.
    Upgegrade heeft ie 750pk.

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ok, dan zal het dat zijn denk ik. :) Nou ja voor een ton kocht ik toen ook een MAN truck met 360 pk.

5. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik nog nooit geweest. Moet ik dus maar eens een vrachtje naartoe gaan brengen. Thanks voor de tip!

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

jammer dat er geen bekeuring staat op rijden met groot licht als het donker is en je tegenliggers tegenkomt, want het verschil is echt enorm haha

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Jep, ik scheur ook altijd met groot licht op, fuck the police :+

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat mis ik wel, je ziet nooit hulpdiensten rijden. Zou gaaf zijn als je op de snelweg een ongeval tegenkomt en dat er politie en abulance's bijstaan. Of dat ze onderweg zijn en je met een flinke snelheid inhalen.

9. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind de boetes voor te snel rijden op de b-wegen echt vaag. Iedereen rijdt harder en als ik harder wil rijden heb ik 550 aan me broek.

Gisteravond echt een vaag geluid gehoord. Schijnbaar gaat je chauffeur gapen als je nog maar 3 uur mag rijden.... 0.0

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Haha ja en ik blijf gewoon te snel rijden want ik heb geen zin om af te remmen en op een rit van 18000 kan me die 550 dan niet zoveel boeien.

Als je te lang doorrijdt gaat de chauffeur inderdaad gapen. Eerst krijg je een melding dat je moet gaan rusten, dan wordt het beeld al wat donker en daarna zie je "dommelen" in beeld staan. Als je dan nog doorrijdt kun je volgens mij ook een boete krijgen weet alleen niet hoe hoog die is.

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Vroem vroem :cool:

Kut.. :+

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Lol, wat was de schade van die onderste? :emo:

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Viel opzich wel mee :lol:, ik kwam wel te laat voor de levering :mad:

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Kun je de vrachtwagen dan zelf weer overeind zetten? Of moet de wegenwacht dat doen? Heb het nog nooit gehad namelijk :D

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Wegenwacht :p

Nu ook in het bezit van 3 vrachtwagens en een grotere garage, alleen kom ik nu vast in de knoei met de lasten :+

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Heb je gewoon een standaard garage voor 3 trucks? Dat heb ik zelf ook en die chauffeurs brengen bij mij een stuk minder op. Het levert wel iets op maar bij mij zitten ze netto tussen de 800 en 1300 per dag terwijl ik zelf nu voor ongeveer 14000 per dag wegrijdt. Dus qua lasten lukt het wel maar verwacht in het begin niet teveel van je chauffeurs.

17. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet eerst maar de lening aan de bank terugbetalen voordat ik kan gaan voor de 500.000 om een garage te kopen.

In welk land/stad raden jullie de garage aan?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Je kunt toch beide leningen nemen? Dat heb ik ook gedaan en betaal nu rond de 8000 per dag terug.

19. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jep, ik heb precies hetzelfde!

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Hoe kun je trouwens zelf zo'n trailer modden? Zou het wel eens willen proberen :)

Deel Deze Pagina