Tja is allemaal even afwachten, maar als we allemaal blijven afwachten en nooit iemand hem koopt zal hij nooit slagen.
Iedereen die ik ken wil hem ook kopen, maar ze wachten allemaal totdat hij goedkoper wordt, dat doen de meeste denk ik
ik wacht ook effe met kopen . maar als me zenuwen deze week echt aan me knabbelen dan ga ik denk ik volgende week toch echt even naar Duitsland . Ook heel veel mensen van mijn school willen wachten met xbox kopen tot hij goedkoper is ... ik denk dat als de prijs daalt er wel een xboxBoom komt. Microsoft had wel gelijk dat eerst de Hardcore gamers ze zouden kopen en daarna pas de "gewone" gamers ( als de prijs lager is )
LOL Ik mag mezelf denk ik best wel hardcore gamer noemen Ben begonnen rond mijn 4de op de commodore van mijn pa, toen kwam blockout enz. toen ik 7 was kocht ik mijn eerste console een gameboy. 1 of 2 jaar later kocht ik de oude megadrive (was toen 199 geloof ik) die controllers zijn zo gaar als het maar zijn kan, je moet je klauwen kapot duwen om er reactie uit te krijgen Maar ja ik heb geen geld meer, ik wist gewoon dat er vlak voor de release gedwongen uitgaven zouden komen voor mij en dus heb ik daarvoor gespaard en niet voor de xbox, dom zie ik nu zelf aangezien ik mezelf sinds donderdag zit op te vreten dat ik er nog geen heb Dus het wordt nu snel van 60 euro naar 500 euro en dan ff naar Herzogenrath racen of naar Aken en ff een xbox+avscart+dvdkit of xtra controller+halo te kopen Ik ben allang blij dat mediamarkt die laagste prijs garantie heeft , ik ga dus opzoek naar de laagste prijs en ga ze daarmee confronteren dan zullen ze wel moeten
triest hoor ... in dld wel een MM met een hele goedkope xbox, in nederland niet .... Nl. hier 459 bij MM maaruh je kan em nog altijd uit de haven krijgen .... van een container áfgevallen' of zo
Ik schat dat dat wat te maken heeft met de inkoopsprijs. NL is een veel groter land en niet zo gierig als Nederland, dus zal de inkoopsprijs een stuk lager liggen omdat er minder risico is. Hier in NL verdient een verkoper maar 3 of 4 euro per xbox in Duitsland misschien ook, maar daar lift de inkoopprijs dan op 395 euro in tegenstelling tot 475 in NL.
zo ben ff vandaag naar aachen gescheurd en heb daar de xbox gekocht + die kabel voor het geluid en halo en DO3
die lage prijs kan goed hoor!! heb al meerdere keren iets gezien dat in duitsland stukke goegkoper is, en niet allen gezien maar ook al gekocht
prijzen makro Las dat de Makro en ook op de site in belgie gezien dat de xbox met 2 keuze spellen voor 489 euro aangeboden wordt. maar zijn de prijzen niet exclusief btw vermeld? Groeten
bij makro is da normaal incl. BTW dus dan kom je er nog goedkoper vanaf bij makro dan bij die duitse winkels
voordat je wat zegt over de makro weet dan ook wat je zegt. het is bullshit dat je voor 500 euro een xbxox hebt met 2 games. ik heb het marko krantje thuis en alleen de xbxox zonder games is 389 euro maar dan zonder btw en aangezien iedereen er btw over moet betalen betaal je dus in de makro 462.91 euro voor een xbox. en onthoud dat nou is.
Dit is geen bullshit. Ik heb hem in de makro gekocht voor 489 euro, en er waren 2 gratis spellen naar keuze bij. Momenteel is die actie naar 't schijnt al gestopt omdat microsoft dit nie wou.
heey equalizer . kan je effe voor me nagaan ( aansziens je toch in belgie woont ) of die actie van Xbox en controller (natuurlijk) en 2 spellen nog steeds geldt ? Want op die site van makro.be word ik niks wijzer . Thnx in advance
Ik denk nie dat die actie nog geldt, al de xboxen zijn daar volgens mij toch allemaal al de deur uit. De promotie is ondertussen ook al aangepast in de catalogus: http://www.makro.be/vshop/vshop.asp?ID=106730&taal=nl&CategorieID=56&afdeling=NonFood&Munt=Euro# kijk ook hier: http://shrimptalk.spelletjesgarnaal.be/showthread.php?s=&threadid=11860&perpage=30&pagenumber=1
Jammer genoeg moet ik nog een weekje w8en Maar dan heb ik over een week wel dikke pret met mun xbox en een paar spellen!! GVD...wat was ik kwaad toen ik gisteren die rekening voor mun neus kreeg