Over die xboxjes in Germany zou deze zachte prijs over niet al te lange tijd ook in nederland gespot worden? Want 399 euro voor een xdooisj is zeer netjes.
ik kom ook van België en vind de Xbox hier ook schandalig duur, ik ga een van dees ook naar media markt in aachen scheuren!!!! Zijn de games daar ook goedkoper ? dankje
Ze moeten die dingen bij de aldi gaan verkopen dan kunnen ze er wel €79 vanaf rippen en dan de games voor €60 dan zie ik het wel zitten
ben 2 dagen hier niet geweest en ik zie 3-4 topics over de media markt en in alle 3-4 komt ook de makro aan bod, damn wrom lezen al die *********** niet meer goed?? zijn ze te lui?
het vergemakkelijkt alleen maar als ze steeds weer UP TO DATE genoemd worden .. maar ik was ermee begonnen
Loopt die actie nog steeds dan daar? Zou wel uitermate goed nieuws zijn voor heel veel mensen die hem uit Duitsland willen halen, daar kost ie nu ook 479 dus (was dus stuntweekje voor duitsland )
2 games en 2 controllers????? wat voor games? en wat voor controllers ? even kijken: 1x cons= €479 2x game= €138,- 2x cont= € 78,- ---------------+ = totaal:€695,- ---------------+ als je rekent dat de xbox nou €369,- is: kost het nog €585,- hoe kan dat?