1. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft. Het klinkt natuurlijk heel aanlokkelijk, maar zijn er mensen die goede of slechte ervaringen mee hebben?

www.euroclix.nl

2. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel goede ervaringen mee.Ik heb er 10 euro mee verdient(duurde wel lang).Ik heb ook meegedaan aan onderzoeken en dan kreeg ik later heletijd wel allerlei reclame mailtjes.Ik irriteer me daar niet zo aan want ik druk gewoon op afmelden.Dus je zal veel mailtjes krijgen als je bij euroclix aanmeld.

3. The Disco Mole

The Disco Mole Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die site is echt bullsh*t, geloof je nou serieus dat ze meer uitbetalen dan binnenkrijgen?
    Dan ben je echt zielig stom.=(

4. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ze verdienen aan reclame en de opdrachtgevers van de onderzoeken aapje. Mijn teller staat nu op ruim 7000 clix en heb een aantal jaar geleden al 10 euro uitgekeerd gekregen, toch geinig hoe je met zo nu en dan op "JA" klikken euro's kan verdienen.

Edit: Iets waar je sneller geld kan verdienen is http://www.intomartgfk.nl/!

5. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt er van af met welke je van doen hebt. Euroclix is een goede, betaalt netjes uit en verdient ook redelijk (2 ct per mail). MoneyMiljonair is nog iets beter, ook prima uitbetaling, maar je verdient er iets meer (3,125 ct per mail). Geldrace is ook netjes qua beloning (ook 2 ct), maar daar heb ik nog geen uitbetaling van gehad. Andere bedrijven zijn meestal niet veel soeps. Slechte beloning (met maar 1 ct per mail ben je echt eeuwen bezig), etc. Meewerken aan onderzoeken is ook een prima manier van geld verdienen. Kijk ook maar eens op de site van TNS Nipo, al een aantal cadeaubonnen mee binnen gesleept.

Kortom: let op met wie je van doen hebt, een aantal is prima, maar een aantal totaal niet.

6. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoeveel zou je hier mee kunnen verdienen als je flink doorklikt?

En zijn er nog meer van dit soort alternatieven via internet oid?

Ik ben namelijk op zoek naar een makkelijke manier om geld te verdienen :9

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Succes :cool:

Deel Deze Pagina