1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Europese XBOX & Component video.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door VeryPSB, 24 jul 2005.

  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Werkt ook voor pal games?

    Bij Gamecube spellen ondersteunen alleen NTSC spellen 480p, pal spellen niet.
     
  2. chizzle

    chizzle Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een gemodde PAL Xbox... En als ik het dus goed begrijp moet ik een hdtv kabel halen om spellen in hdtv kwaliteit te zien krijgen... Maar moet ik daar iets aan instellen aan de xbox zelf of wat? En welke kabel een linkje zou vriendelijk zijn.. Alvast bedankt.

    Groetjes
     
  3. FabianNL

    FabianNL Guest

    Je zal je dashboard/xbox op NTSC moeten zetten (geen idee hoe dat gaat met gemodde xboxen) en dan kan je bij je video instellingen 720p en 1080i kiezen en dan zullen je spellen dus (als je iig een HD kabel heb, zie plaatje hier boven) op HD kwaliteit op je TV komen :)

    En als het goed is werkt het wel bij PAL spellen ja, alleen je hebt een NTSC xbox nodig en daar werkt dus weer geen PAL spellen op dusja, heb je er nog niks aan ofzo ;)

    Dit was trouwens mijn 1.000ste post... had een betere gehoopt maar kan niet alles hebben :p
     
  4. Blümchen

    Blümchen Me poesie en me krèk

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina