gezellige stand: beetje babbelen met de crew, demo's kijken. op de xbox stand was ik al snel uitgekeken; bij jullie was wat meer te beleven vette shirts btw
@ Pacboy: Winkelwagentje was idd niet fraai, was zondag ook weg. Saai, tja, wat moeten we dan? Neon reclame? Grote pijl boven de stand? Het grote scherm stond continu aan met nieuwe games dus als je je daarin interesseert was het leuk om te kijken. En met de visitekaartjes hebben we geprobeerd wat meer naamsbekendheid te krijgen.
Ik wil Merel's msn I'm desperate! Merel, lees dit! En als die boothbabes er niet zijn op GameXpo kom ik ook niet he, of Mirik moet verkleed gaan als babe!
wel jammer dat het net is nadat halo 2 uitkomt, want die wil ik dan eigelijk ook wel spelen... //edit: het is trouwens ook de 12e
@ Sammetje: Uitreiking is donderdag. @ Mass: Ook 12 november is expo, dus drie dagen lang. Maar alstublieft wat meer commentaar over de PUG voordat we afdwalen.
Ik was er niet bij, maar wat ik tot nu toe van de foto's heb gezien is dat de Xbw stand nogal erg wit is. Hier en daar een poster had mayb wel wat kunnen helpen. Maar ach, ik ben er niet geweest. Wel tof, lekker gezellig gamen op de bankjes.
ja was idd gezellig ik vind deze heel vaag genomen zo zie ik er echt niet uit maar ja ik heb ook foto's willen jullie ze zien? hier voor proefje (volgende post)
wie waren de boothbabes bij xbw? samen met nfsu 2 en nokia en playlogic waren het de mooiste(playmates waren beetje ordinair)