[Evaluatie] XBW op Gameplay 2004

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mike, 13 sep 2004.

1. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kijk uit he, je bent getrouwd 8)

2. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    XBW is erg besmettelijk zo te zien :)

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Oh jee de Babe van Mike hier....... je bent al wereldberoemd hier voordat je uberhaupt maar was. *)

4. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Ben op zaterdag enkele keren bij de XBW.nl stand geweest en vond het wel zeer leuk daar. Klein maar fijn laten we maar zeggen, heb me er in ieder geval goed vermaakt en heb nog even met enkele mensen daar een leuk praatje kunnen maken waaronder Mike en Mirik.

Volgend jaar kom ik weer langs _0/

5. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb jou handtekening ook. Ik had een wit t-shirt aan met zwarte tekst en zwarte mouwen.

6. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De stand opzich was groot genoeg...maar ik zou het gewoon aantrekkelijker maken...1 postertje van XBW trekt nou niet echt de aandacht...De volgende keer zou ik gewoon kijken tot hoever de beamer??? projecteert en daaromheen gewoon vette poster hangen van de games die jullie presenteren...Er liepen mensen rond met reuze posters van Fable e.d. Misschien hadden jullie er daar een paar van kunnen vragen (kopen???). k vond het wel helemaal top dat er een xbw-er toelichting gaf bij elk spel...(Bij Halo2 stonden er twee debielen zich alleen maar de longen uit hun lijf te schreeuwen).

Kortom...Nog ff wat aan het uiterlijk van jullie stand doen...maar de presentatie vond ik TOP:)

7. ianthe

ianthe XBW Promobabe

Leuk Bevonden:
    0
    hehe :p ik kwam sowieso al veel op de site een kijkje nemen enzo en vooral nu na dit weekend dacht ik laat ik ook eens een profiel aanmaken ;)

8. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Hebben we vorige GamExpo geprobeerd, alleen geen member heeft zich toen gemeld.

9. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ze zouden ook kansloos zijn :+. Ik heb nog tegen enkele members Fuzion Frenzy gespeelt, maar er zijn niet echt leuke partygames op de xbox. Dan wordt het als snel een shooter of een racegame.

Heeft hem wel :eek:.

Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  10. NightHawk NL

NightHawk NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat jullie foto van ons hebben gemaakt, van dat een vriend foto aant maken was :9 hadden we niet eens door (foto 12:cool:

verder leuke bestwel ruime stand(met het budget wat jullie dusss hebben) vink het goed dat jullie het proberen zo leuk mogelijk te maken. en toen ik en vrienden mached aant spelen waren (was overgens een toppertje, mischien wel het kopen waard) had ik wel een beetje last van die rechter speaker toen jullie NFSU2 aant demoen waren, heletijd een leuke piep in me oren. maar ach dat neem ik cker voor lief :D
    en ach HALO boeie altijd leuk om weer eens te spelen nix mis mee toch. het is en blijft een goed spel. jah toch...

Top manne, Hccbeurs / Gamexpo weer?? even groote stand zou fet zijn!!! :9

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de stand wat te klein en een programma daar zou idd ook wel handig zijn geweest.
    Verder was het geluid gewoon slecht, je hoorde echt geen klap van wat er werd gezegd. Ik had ook liever gehad dat de bezoekers zelf wat meer konden spelen, het waren vooral filmpjes en te weinig demopods.

De stand wasniet slecht, maar zeker ook niet goed, maybe was het handig geweest om er een paart stoelen of banken oid meer neer te zetten...(ik had nogal pijn aan m'n benen/voeten)

12. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Gogeta: er hing een programma, en die stond ook op de site, en hoeveel (dure) stoelen/banken je ook neerzet, ze komen altijd vol, er zijn altijd te weinig

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat 't programma op de site stond ja, maar ik heb het niet bij de stand gezien, best jammer, nu had ik Star Wars: Battlefront gemist(maar dat is m'n eigen schuld, had ik dat programma maar uir moeten printen).

14. ianthe

ianthe XBW Promobabe

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien dit mijn eerste keer was op zoiets vond ik de stand toch wel goed en mooi hoor. Alleen dat geluid was een beetje slecht, maar dat kwam door die pokke herrie dat van het podium afkwam. :p

Laatst bewerkt door een moderator: 14 sep 2004
  15. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke pokke herrie bedoel je?(leuke woordkeuze trouwens :) )
    De herrie van de optredens of van de presentatie?
    Of de herrie van allebei die dingen?

16. ianthe

ianthe XBW Promobabe

Leuk Bevonden:
    0
    Nou allebei die dingen die van het grote podium afkwamen. Als ik in de buurt van de xbw stand stond en mike was aan het praten ofzo door de microfoon, kon ik hem haast niet verstaan en dat kwam volgens mij niet alleen maar door de boxen die gebruikt werden.

17. Qantrix

Qantrix Playstation 2 Fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de stand heel goed, gewoon het beste wat je kan doen als je een klein budget heb, hou het simpel en maak het gezellig. Prima idee van die banken, meestal sta je de hele tijd en dan is het echt chill om even te zitten.

Voor wat er beter kan volgende keer? Euhmm de basis is goed vind ik persoonlijk, dus die paar dingen die niet zo goed waren op de Gameplay wegwerken.

18. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    XBW was super, alleen hadden ze beter 3 of 4 xboxen kunne hebben. Verder niks veranderen.

19. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ook nu :cool:

20. Bartho

Bartho XBW Security

Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik vind dat er meer banken moeten komen

volgende keer zijn er ook meer tv's en x boxen plus controllers
    mike dat is jouw taak de controllers daar heb ik niet meer van ben altijd alleen dus heb er maar twee en mirik maar 5 of 6

ik vond de witte muren juist goed was lekker rustig

de babe's waren goed
    er zullen er wel wat bij komen denk ik

nou dat was het dan xXx Bartho

Deel Deze Pagina