1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Evaluatie] XBW op Gameplay 2004

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mike, 13 sep 2004.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Bartho geeft mij de taak van controllers verzamelen... :+ Wat een eer, wat een eer. :cool:

2. Bartho

Bartho XBW Security

Leuk Bevonden:
    0
    hey mike ja sorry maar jij bent de enigste die ik ken met controllers

en ik weet dat jij daar over niet zeurt O-) (hoop ik)

3. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Kan er volgende keer ook wel wat meenemen. Hoef ik in ieder geval niet de lompe grote controllers te gebruiken.

4. mastermano

mastermano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over het algemeen was het evenement: PU Gameplay wel leuk om een keer mee te maken. Er waren coole games te spelen, alleen wat ze met Halo2 hadden gedaan vond ik triest. Van hinnekende paarden tot blaffende honden. Dat was een mogelijkheid om Halo2 te kunnen spelen. Ze hadden in totaal iets van 250 kaartjes die ze weggaven (op zaterdag dan). Ipv dat ze gewoon 50 van die halo2 kasten plaatsen, moest het perse zo moeilijk. Verbaast me nix als jongelui de hele dag moeite hebben gedaan om halo2 te spelen en dat het niet gelukt was, waardoor heel hun dag ver..... was. Ik zelf had al snel de moet opgegeven.
    Daarnaast vond ik ook dat de ruimte die er was niet goed gebruikt werd. Je zat gewoon als je een game aan het spelen was op elkaars lip.
    Dan nog een probleem: Na 2 uur waren me poten verrot. Ik zou op prijs stellen als ze ff wat thunderbanken neerzetten (eventueel icm een console).
    De line up was verder wel okay, maar als je dan hoort dat bepaalde nieuwe games op maar 1 pc/console te spelen was, dan denk ik: doe dat die jongelui toch niet aan.

Er moet dus nog aardig wat verbetert worden, maar daar hebben ze nu wel de tijd voor om over na te denken

5. jappe

jappe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meer tv's , meer banken , meer games om te spelen en iets meer ruimte zou de sfeer rondom de stand enorm upgraden.
    En natuurlijk het geluid verbeteren maar dat was wel duidelijk.
    voor de rest keep up the good work en maak er wat van

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    oh ok :p

7. jappe

jappe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom laat je ze dan niet van tevoren inschrijven voor zoiets dan heb je in ieder geval een idee van hoeveel members er willen komen om te spelen en zie je gelijk of er genoeg vraag naar is. O-)

8. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond het een hele strakke stand...zeer goede presentaties, maar idd het geluid kon stukken beter en misschien dat jullie de volgende keer wat meer kunnen laten spelen...

9. ianthe

ianthe XBW Promobabe

Leuk Bevonden:
    0
    Dat spelen daar was niks mis mee want er zat steeds een hele bank vol als het visitors choice was, dus dat was gewoon goed hoor!

10. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond XBW stand fantastisch. Volgendekeer misschien 1 of 2 Xboxen meer dan is ie perfect!

11. X-PLoSiVe

X-PLoSiVe LOL

Leuk Bevonden:
    0
    het waren 370 kaartjes om precies te zijn op de 1e dag, en ik was er 1 van :p

12. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe populair het was wánneer de visitors choice was staat los van hoevaak die visitors choice aan de beurt kwam hoor :)

Niet dat ik het ermee eens ben, ik vond het wel goed eigenlijk.

13. jappe

jappe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel eigenlijk nog meer spelen als alleen op die ene bank .
    sorry als ik niet duidelijk was

14. justme89

justme89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja.. van mij mag die stand wel iets groter.. :p

15. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en, zijn er al plannen gemaakt voor de gamexpo. weten jullie al hoeveel ruimte jullie hebben en wat jullie gaan neerzetten?

16. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    We wachten nog even met het verspreiden van details totdat we absolute zekerheid hebben. Maar de voorbereidingen zijn in volle ontwikkeling. :)

17. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    :D ik wil wel komen (doe ik mijn gekregen xbw shirt aan _O_)

18. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    alleen dan niet meer met pgr2 doe dan halo 2 aangezien hij dan tog uit is ;)

en wat ik niet snap is dat jullie geld moesten betalen om daar te staan.
    ten eerste: je betaald 12.50 voor de intro en tjah ik dan nog 17.10 voor treinkaartje uit tilburg.
    ten tweede: tjah het is dan wel reclame die jullie maken maar dan nog vind het het niet erg want stel dat jullie er niet waren dan was er helemaal niet veel te doen. ik had het na n uurtje wel gezien eigenlijk en tjah ik had natuurlijk ook als een debiel de overige 8 uur daar kunnen staan om halo2 te kunnen spelen maar dat was dan tog nog niet gelukt
    maar ik ben niet veel bij jullie stand geweest hoor maar tjah ik vond het sund van m'n geld
    voor 12.50+17.10=29.60 had ik dan veeeeeeeeel liever een game gekocht hier op de xbw forum
    maarja

19. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    da's logisch :D

20. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    vond muren errug wit en vond stand te huiselijk, mag volgende keer wat fantasyrijker mischien???

Deel Deze Pagina