1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eventueel gezocht : MW3 Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Daan_1978, 27 jan 2012.

  1. Daan_1978

    Daan_1978 Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zet er specifiek bij dat ik "eventueel" een mw3 clan zoek.
    De uitleg hierover is dat ik nog niet zeker weet of ik een clan ga joinen, want mijn manier van spelen zal misschien voor veel clans niet gaan aansluiten.
    Doel van dit topic is om te kijken of er clans zullen gaan reageren en vervolgens vast te kunnen stellen wat ik voor de verschillende clans zou kunnen betekenen.

    Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben 33, werk fulltime en heb thuis een gezin inclusief 2 kids.
    Zodra ik thuis kom uit werk, verdienen de kids de aandacht en daarna uiteraard mijn vrouw ook :)

    Feit is dus dat ik een behoorlijke casual gamer ben, wie vaak rond 22:00u pas een keer in zal loggen en dat zeer zeker niet elke avond.
    Mijn vrouw werkt af en toe 's avonds en daarnaast hebben we allebei onze eigen avonden weg en kan ik van te voren ook niet direct aangeven welke avonden ik online zal zijn.
    Sommige avonden zal ik dus sowieso helemaal niet online zijn.

    Mocht ik dus een clan willen joinen, moeten deze niet op zoek zijn naar een die-hard actieve speler.

    Wat voor speler ben ik dan wel?
    Ik ben iemand wie het heerlijk vind om af en toe te knallen op een zeer casual manier. Mijn K/D ratio is niet goed ( misschien de leeftijd? :lol: ) en ik ben op dit moment op level 52, nog niet prestiged, terwijl ik het spel al wel sinds het begin speel.
    Ik zal niet altijd op voicechat kunnen. Dat is afhankelijk of ik alleen in huis ben of dat er nog mensen rondlopen.

    Wel lijkt het mij leuker om met andere spelers wie desnoods op een zelfde manier het spel spelen als dat ik doe, gezamenlijk een server te joinen in een party.
    De keren dat ik op voicechat zal zijn verwacht ik een leuke, gezellige bende en dus geen gescheld en dingen als "je moet dit, je moet dat".
    Dat er game gericht gepraat wordt is logisch. Als er op die manier meer kills en een beter resultaat neergezet kan worden is dat natuurlijk mooi meegenomen, als het maar niet een streberig geheel gaat worden. Het moet geen MUST zijn, waardoor sommigen misschien de goede orde en sfeer op een voicechat en ingame zouden kunnen verliezen.

    Ik zoek dus eigenlijk een volwassen, respectvolle, gezellige, maar vooral casual clan met mensen wie het leuk vinden om - indien online - gezamenlijk te gamen voor de gezelligheid en verder dus vooral ook zonder verplichtingen.
    Ik wil geen mensen over 1 kam scheren, maar met volwassen bedoel ik dan ook letterlijk een clan met een beetje redelijk gemiddelde leeftijd, misschien zelfs het liefst een 23+ leeftijd. Ik wil natuurlijk wel een beetje op een zelfde denkniveau zitten.

    Ik ben benieuwd naar de voorstellen. Als er geen komen is dat voor mij ook duidelijk! :lol:
     
  2. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Daan_1978

    Daan_1978 Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er heel interessant uit en zal ook absoluut wel eens met die clan in overleg gaan, maar enige nadeel is ( denk ik ) dat hun vaste clan avondje op vrijdag is.
    Een dag dat ik juist meestal niet beschikbaar ben, want dat is voor thuis meestal ons TV avondje.
     
  4. ZeroFear

    ZeroFear 2old4this

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan het zeker :)
     

Deel Deze Pagina