Je weet dat het fossielenbestand uit zo'n 250.000 gevonden soorten bestaat, gebaseerd op fragmentarische splinters tot grotendeels goed geconserveerde complete skeletten?
Wellicht dat je het zelf nog niet door had, maar we hebben het hier nog altijd over de evolutietheorie. Een nog vrij recente leer die met Darwin's theorieen als basisprincipe zichzelf steeds verder ontwikkeld en waar nodig verbeterd aan de hand van nieuwe ontdekkingen.
Zie bovenstaande reacties om de onzin van je post weer te geven. Ik ga niet beweren alle wijsheid in pacht te hebben, ik ben tenslotte ook maar een leek op dit gebied, maar de manier waarop jij nu stellig loopt te beweren dat het eigenlijk allemaal maar nergens echt op gebaseerde zaken zijn is echt onzinnig.
Of heb ik hier soms te maken met een verstokte creationist die er alles aan doet om de evolutietheorie onderuit te halen?
In reactie op de discussie wat betreft de mutaties quote ik even dit stukje van een andere site:
Ah dus toch een verstokte creationist
Je probeert de evolutietheorie onderuit te halen door zijn, volgens jou, nauwelijks bestaande bewijzen, maar gelooft vervolgens dus blijkbaar wel in een scheppingstheorie waar dit dan ook voor op gaat.
Ach ja het aloude 'iets uit niets' gebeuren waarmee je refereerd naar de Oerknal theorie. Maar vervolgens toch wel kunnen geloven in een God die de wereld blijkbaar uit niets wist te creeeren. Of wat te denken van de vraag waar God zelf dan eigenlijk vandaan kwam. Hij is toch het begin van alles? Maar als iets niet uit niets kan zijn onstaan moet God per definitie dus ook door iets of iemand zijn gecreeerd enzovoorts
Overigens is het niet mijn bedoeling hier weer een zoveelste ellenlange discussie over te gaan houden. Ik ben eerlijk gezegt onderhand discussie moe op dit forum, maar ik moest hier gewoon toch nog even op reageren.
Laatst bewerkt: 24 mrt 2005