Oke. Ik ga hem denk ik wel pre orderen. Keer wat anders, misschien niet leuk om maand aan 1 stuk te spelen maar zeker wel voor de afwisseling.
Mooie, originele game, en fijn om te spelen... maar ga hem toch niet kopen. Denk dat die te snel gaat vervelen, net zoals titanfall. Hadden ze er nu een echte campaign in gemaakt met een goede verhaallijn, en splitscreen... Dan was deze zeker in men collectie gekomen. Jammer...
De modes evacuation is een soort van multiplayer campaign. Het zijn 5 soorten missies en afhankelijk van wie wint past het spel zich aan. Door bv extra comp.gestuurde karakters toe te laten voegen of telepoorten te activeren De score gaan ook over de gehele 5 missies. Ook is afhankelijk van het voten welke missie je krijgt!
Ik start de beta op, en meteen sluit hij af. Try again later, sorry we couldn't launch this right now.
Best een korte beta dan. Moet in ieder geval zeggen dat hij me beter is bevallen dan de alpha, dat absoluut.
Ik denk dat je Evolve toch echt met vrienden moet spelen, de beta/alpha heb ik niet gespeeld omdat ik geen matches kon vinden, maar ben nog steeds erg benieuwd naar deze game.
Ik heb echt mixed feelings over deze game. Aan de ene kant vond ik de beta tof spelen maar ik merkte ook meteen het probleem van de game. Ik speelde met randoms en je bent dan zo afhankelijk van de luck die je hebt met je teammates. Ik had een potje met randoms die de controls en game mechanics begrepen en dan kan het toch erg leuk zijn (zelfs als je niet communiceert). Ik hoop dat dat soort spelers over zullen blijven na een tijdje. Ik had namelijk ook een potje waarin ik een stelletje halve zolen had als teammates. Als tracker ging ik als een gek op zoek naar dat monster, maar de rest bleef gewoon achter. Dan moet je gaat zitten wachten of back tracken, wat funest is. Dus ja, spelen met vrienden is wel je grootste kans op leuke potjes. Dan wordt het dus vrienden overhalen om de game ook te kopen of de gok nemen dat je vaak genoeg in potjes komt met serieuze randoms. Ik wacht nog maar even met kopen.
Hmmm zijn nu vele twitch streams gaande. Zoals je al zegt Pascal is het pas echt vet als iedereen aan elkaar gewaagd is. Net was er een retard als monster en het potje was binnen 2-3 minuten afgelopen..
Vond em op de pc heerlijk spelen Dus toch voor pc gekocht. Moet wel lukke met een gtx 970 Hoelaat kan ik beginnen?
Die kan je gewoon activeren ja Fuck it, gewoon maar besteld staat in de download nu Edit: Mochten er mensen op de Xbox One gaan spelen, voeg mij gerust toe! Madd Monkey NL Beta info:
Niemand verder die het spel gaat spelen ? Ik zal hier een stream plempen als ik er mee ga beginnen zodat mensen kunnen kijken naar mijn gefaal