Game ook met 3 andere vrienden gehaald. Net al een potje gespeeld, zou het spel in mijn eentje denk ik niet zo snel halen, maar zo co-op met 4 man moet haast gegarandeerd plezier opleveren.
Net drie potjes gespeeld. Twee waren goed te doen. 1 potje was gewoon niks. Iedereen een andere kant op...Maar goed tot nu toe vermaak ik me ook in de singleplayer.
Ik had voor het eten SP als Hunter gedaan. Damn, die AI sloopt mijn ass toch goed oh boy, dat gaat nog wat zijn tegen echte monsters
Hmm jawel, maar niet uniek. Vooral bosgebied wat ook wel logisch is. De ene map heeft wel meer voordelen voor bepaalde monsters of juist voor de hunters. Gebruik maken van de omgeving is ook erg belangrijk. Kijk, wat je ziet is wat je krijgt. Simple as that. Het is alleen wel echt bizar goed gebalanceerd. Geen rare game mode, geen overpowered spul. Niks. Dat is echt knap gedaan voor een asymmetrische MP game.
Ik heb gisteren twee keer gekeken maar toen zat ik alleen maar naar een menu te staren. Nu ben je wel bezig zie ik.
@Maddmonkey heb Evolve nog niet gehaald. Maat van mij heeft hem voor PS4 gehaald en de ander kan hem pas eind deze maand halen. Dus dan haal ik hem ook pas haha.