1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Evolve

Discussie in 'Games' gestart door mitchdylan, 12 feb 2014.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Aah jammer :mad:
    Welk dlc gebeuren?

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Al die skins enz.

3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja, de maps worden allemaal gratis, dus dat begrijp ik wel. Vind dat juist vele malen prettiger dan al van te voren de DLC op disc te hebben waar je dan 30 euro voor moet betalen. Skins maakt toch vrij weinig uit? Alsof je meer uit het spel haalt met een skinnetje meer of minder... gameplay bijft hetzelfde.

Ik vind het dan onnodig om daar over te vallen. Het is zeker niet een game voor iedereen, maar ik las eerder al op neogaf dat het echt schandalig en alles is. Enige dat ik stom vind, zijn die talloze verschillende pre-order bonussen. Dat is echt schijtirritant.

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Jaa was ook de prijs die ze er voor vragen wat tot ophef leed geloof ik.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ze vragen 60 euro/dollar voor die game, met slechts 3 monsters. Voor meer monsters etc heb je de season pass nodig a 25$/E. Dan nog is er voor meer dan 100 aan DLC in de marketplace. Echt kranzinnig. Eigenlijk gewoon een full game, die de helft levert en dan ook nog een freemium/free to play model hanteert ... ik vind het echt schandalig ...

Genoeg over te vinden

allstyles vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    De helft levert door skins aan te bieden :emo:? wtf man..

Het 4de monster kreeg je bij de pre-order. Het schijnt wel duur te zijn om daarnaast nog te moeten kopen, dat zeker. Tja en het is maar wat je de helft vindt. De helft van wat? Het draait om 1 ding en ze hebben er geen achterlijke dingen aan toegevoegd om het meer 'waarde' te geven zoals veel andere multiplayer shooters doen.

edit: ik krijg sterk het idee dat je dit nu vooral baseert op dat filmpje.
    1) het zijn ALLEEN maar skins. Als jij die behoefte voelt om al die skins te kopen, spoor je echt niet in mijn ogen.
    2) dat filmpje noemt alle "dlc" bij elkaar op en noemt dat als totaal bedrag, terwijl het ook allemaal skin packs zijn. Oftewel, dan koop je dus skins dubbel..

Echt, welke randebiel gaat er nou allemaal skins kopen? Dan is er meer mis met de gamer dan met de uitgever. Logisch dat zij daar een slaatje uit proberen te slaan als mensen zo wanhopig raken van wat skins. Ik las zelfs bij een artikel op google dat games tegenwoordig gemaakt zijn voor rijke mensen die dan een 'advantage' hebben over de wat minder rijken. Echt...

Laatst bewerkt: 12 feb 2015
  7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee, niet alleen dat artikel. Kijk maar bij die google link. Tuurlijk zou ik niet al die skins kopen. Maar men vindt 3 monsters en het aantal maps erg weinig met weinig lasting appeal. Wil je meer, dan moet je dus je knip pakken. En dat extra monster is inderdaad duur.

Maar goed, tis mijn game toch niet, maar van wat ik er over lees krijg ik er toch wel een bijsmaakje van :'-(

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja gisteren toen ik streamde kwam er ook een gast in mijn stream vragen hoeveel wapens er in zaten en wat je kon customizen. Ik heb zijn vragen wel beantwoord, maar denk dan ook c'mon zeg. Na het lezen gaf hij aan dat een spel nooit 23 GB kon zijn met deze content. Het is echter een ideaal platform voor gebalanceerde multiplayer. Als dat je ligt, is dit spel aan te raden. Anders gewoon niet. Of er dan skins wel of niet te downloaden zijn is dan toch irrelevant? Alsof je opeens elk potje wint met een skin aan. Ik hoop alleen voor turtle rock dat het spel genoeg publiek trekt voor een leuke player base.

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ze hadden gewoon Left 4 Dead 3 moeten maken :+, dan was iedereen op de wereld tevreden.

Delphiki vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja hoe graag ik dat ook zou willen, vind ik niet dat de plank is misgeslagen met deze game. Het is wel afvragen hoeveel mensen het kopen en blijven spelen.

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Evolve is helemaal mijn game en maar Skip hem zonder ook maar twee keer na te denken vanwege het Free2Play model wat erachter zit.

Je kunt het natuurlijk verdedigen door te zeggen dat het allemaal optioneel is maar hoeveel beter had het geweest als je het gewoon kon unlocken dmv challenges en skill gebonden prestaties..? Dan was er zoveel meer replay value, ongekend.
    Dit zijn echt hele smerig praktijken die opgezet zijn om je als fan helemaal uit te kleden...

Sonny vindt dit leuk.
  12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het interesseert mij vrij weinig, dat verdedig ik. Niet hoe ze het nu hebben gedaan. Ik kan het wel begrijpen en snap niet dat daar zo'n ramp van wordt gemaakt. Ze willen namelijk geen verdeelde community dmv dlc dus alle maps zijn gratis. Je zal toch ergens geld vandaan moeten halen toch? Dan via skins, monsters en hunters.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Is 60$ voor de game niet meer dan genoeg? Kregen we vroeger de hele game met alles erop en eraan voor! :confused:

15. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Misschien gingen ze er al vanuit dat de sales van deze game tegen gingen vallen :+.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je die vraag moet stellen, snap je dus niet hoe duur het is om games te maken. En games op het begin waren al erg duur. Juist door de populariteit is dat bedrag naar beneden gegaan. Een nieuwe IP is echt niet goedkoop en dat is ook waarom je vooral andere soorten games in de indie scène ziet. Voor andere games is het te duur of teveel risico om wat anders te doen. Dat zorgt er weer voor dat een dev voor de veilige keus gaat en deeltje 300 of remaster 500 uitbrengt.

17. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hoezo moet een game verschillende soorten skins bevatten? Ik kan me herinneren dat games altijd alleen verschillende characters hadden en de tijd dus niet gestoken werd in onnodige skins. Skins werden vaker toegevoegd in vorm van DLC waar ze dat nu in het begin doen.

Ik begrijp al helemaal niet dat er gezeurd wordt, want waar hier nieuwe maps gratis worden, is dat bij elke andere online game betaalde DLC. Haal je deze vervolgens niet, kan je bijna geen game meer joinen.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik snap prima hoeveel het ontwikkelen van een AAA game kost, maar dat doet niks af aan het maken van DLC wat gewoon in de game had moeten zitten. Het hele DLC gebeuren is gewoon verrot. Echte expansions prima, crappy DLC nee! Toch ook belachelijk dat je tegenwoordig eigenlijk standaard de Season Pass nodig hebt voor de volledige ervaring? Is gewoon verkapte prijsverhoging van 60$ + 25$ voor het complete spel. Ik vind dat een kwalijke ontwikkeling. Gelukkig zijn er nog wel Devs / Publishers die de gamer voorop hebben staan en niet de portemonnee!

1 persoon vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lol, ben je aan het lobbyen voor een anti dlc partij ofzo? Je reageert alleen maar op het begin en daarna zit je een slap verhaaltje op te hangen in het algemeen. Over het feit dat de maps gratis zijn, wordt verder niet gesproken. Dat vind ik een kwalijke zaak van jouw kant, want dit is juist in een MP game zeer belangrijk. Ik snap nog steeds niet waarom een paar kut skins in de game moeten zitten (met de nadruk op moeten). Het had er best in gemogen, maar ik heb liever dit dan voor nieuwe maps te moeten betalen.

Maar goed, krijg een beetje het gevoel hier tegen een muur te praten.

Edit: weer begonnen met streamen en ik kwam op de site tegen dat er wel degelijk skins zijn die unlockable zijn @Dr0kz

20. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Destiny doet toch het zelfde... wat krijg je daar nu voor die centen dan? betalen voor shit wat uiteindelijk gewoon op je disc staat ;)

Maar tis wel goed dat er nu gewoon mensen zijn die dit soort shit niet pikken en het gewoon links laten liggen... uiteindelijk zal het misschien dan toch weer zo worden dat we gaan betalen voor 'volledige' games en geen DLC festijn

Deel Deze Pagina